پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 آبان 1400 ساعت 14:08:: شناسه خبر: 109153

پدر طبیعت استان با استاندار دیدار کرد

محمد حسین آریا معروف به پدر طبیعت استان با استاندار کهگیلویه وبویراحمد دیدار کر د.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار با تقدیر ازمحمد حسین آریا، پاسداری از منابع طبیعی، محیط زیست، مراتع و جنگل ها را از ارکان مهم توسعه و در جهت اصول اخلاق زیست محیطی و حفظ سرمایه های ملی جامعه دانست.
سیدعلی احمدزاده با بیان اینکه، نگهداری و صیانت از نعمت های خدا دادی یک وظیفه همگانی و نیازمند عزم ملی است، اظهار داشت: حرکت شما الگو و نوعی ایثار است و ضرورت دارد چنین حرکت هایی در جامعه فرهنگ سازی و نهادینه شود.
استاندار، کاشت قریب به یک میلیون نهال بلوط توسط محمد حسین آریا را ارزشمند و کم نظیر دانست و گفت: این گونه حرکت ها ماندگار خواهد بود و چهره ای استانی، ملی و فرا ملی می سازد.
وی، تقویت، حمایت و پشتیبانی چنین چهره هایی و همه دلسوزان و دوستداران طبیعت را خواستار شد و تاکید کرد: اینگونه افراد که بدون هیچ چشم داشتی دست به فداکاری و اقدامات خداپسندانه می زنند، قطعا از زحمات و رنج هایی که تحمل می کنند در نزد مردم و خدای خود سربلند هستند.
استاندار با بیان اینکه، این گونه حرکت ها تاکید و یادآور این است که به فکر جنگل های ارزشمند بلوط و آینده محیط زیست باشیم تاکید کرد: در حالی که آفت های جنگلی، آتش سوزی ها و دیگر مسائلی که جنگل ها و منابع و سرمایه های زیست محیطی را به خطر انداخته است، کاشت درخت، الگویی برای مقابله با این آسیب ها باشد.
در این دیدار محمد حسین آریا، تعدادی دانه بلوط به استاندار هدیه کرد و از سوی استاندار به عنوان پدر طبیعت استان خوانده شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت