پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 آبان 1400 ساعت 20:08:: شناسه خبر: 110051

در عصر جاهلیت مدرن، چراغ روشنگری امام(ره) نورانیتی به عالم بخشیده است

صدای جنوب: به گزارش روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان ، رئیس کل دادگستری استان ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج، این هفته را یاد آور ایثارگری شهدای بسیجی و جانبازان و ایثارگران بسیجی دانست. دکتر حسن نگین تاجی در این پیام گفت:تنها کسی […]

صدای جنوب:

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان ، رئیس کل دادگستری استان ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج، این هفته را یاد آور ایثارگری شهدای بسیجی و جانبازان و ایثارگران بسیجی دانست.
دکتر حسن نگین تاجی در این پیام گفت:تنها کسی که بسیج را و بسیجی را شناخت امام امت(ره) و رهبری معظم انقلاب(ادام الله ظله) هستند که تفکر بسیجی را راه نجات امت های اسلامی از زیر یوغ استعمار و استکبار بودن دانسته و همیشه به آن تاکید داشته و دارند.این بزرگواران تفکر بسیجی را منحصر به جنبه نظامی نکردند و انرا مهمترین تفکر در راستای پیشبرد اهداف اسلام ذکر کرده و نام برده اند.
وی افزود این تفکر بسیجی است که با وجود بحرانهای سهمگین، کشور ایران اسلامی را بیش از یک چهله سر پا و با نشاط و در میدان نگه داشته و در چهله دوم با مدیریت عالمانه مقام ولایت روز به روز بر عزت این امت می افزاید.
دکتر نگین تاجی افزود :نجات کشورهای اسلامی در دهه اخیر و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در عراق و لبنان و یمن و افغانستان و سوریه از ثمرات بسیج و تفکر مردمی بسیج است.
قاضی‌ القضات دادگستری استان اظهار امیدواری کرد که ترنم تفکر بسیجی به خوبی به نسل های آینده منتقل شود تا ان شاء الله این انقلاب با دست بسیجیان و با رهبری مقام معظم ولایت به دست صاحب اصلی اش سپرده شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت