پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 آبان 1400 ساعت 22:08:: شناسه خبر: 110066

به همت قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه لنده صورت گرفت:

ارائه خدمات متنوع پزشکی و دامپزشکی رایگان به روستائیان بخش موگرمون/بسیج در صف خدمت بی منت به مردم

همزمان با دومین روز از هفته بسیج اردوی یک روزه جهادی به همت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ناحیه لنده در روستاهای بخش موگرمون برگزارشد.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، امروز و به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و به منظور خدمات رسانی به روستاهای محروم شهرستان لنده به همت قراگراه محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه ناحیه لنده، گروه جهادی حوزه ولی عصر(عج) و امام موسی کاظم(ع) در قالب یک اردوی جهادی در روستای های بخش موگرمون برگزارشد.

سرهنگ پاسدار روح الله ویسی در حاشیه این اردو گفت: این اردوی جهادی متشکل از پزشک متخصص داخلی و پرستار، دامپزشک، دارو، کارشناسان کشاورزی و دامپروری به مردم روستاهای تراب، کهناب، بنه بلوط و دشت بن به شهروندان این روستا خدمات متنوع ارائه کردند.

وی افزود: این برنامه از جمله برنامه های مهم هفته بسیج در سطح شهرستان لنده است که امروز به همت قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه ناحیه لنده اجرایی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: در راستای توجه به مناطق محروم در این روستاها ویزیت و داروی همه مراجعین به پزشک متخصص داخلی کاملا رایگان بوده است.

دکتر حسین محمدی رئیس دامپزشکی شهرستان لنده در ادامه این اردوی جهادی گفت: تلاش شبانه روزی بسیج و سپاه در جهت رفع محرومیت ها از اقدامات ارزشمندی است که باعث رضایتمندی عمومی در جامعه می شود.

وی افزود: در راستای همکاری و همراهی گروه های جهادی و در راستای محرومیت زدایی در حوزه دامپزشکی در روستاها ما نیز وظیفه خویش دانستیم تا بسیج و سپاه را در هفته بسیج همراهی کنیم.

خبرنگار : Mohammad Riahy

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت