پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 آذر 1400 ساعت 12:09:: شناسه خبر: 110127

درکارگاه آموزش سبک زندگی اسلامی ایرانی درلنده مطرح شد:

نقش تاثیرگذار تحکیم بنیان خانواده در کاهش آسیب های اجتماعی/ضرورت ترغیب وتشویق جوانان به فرزند آوری

همزمان با هفته بسیج، کارگاه آموزش سبک زندگی اسلامی ایرانی در رابطه با نقش تاثیرگذار تحکیم بنیان خانواده در کاهش آسیب های اجتماعی شهرلنده برگزارشد.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، امروز و همزمان با هفته بسیج، کارگاه آموزش سبک زندگی اسلامی ایرانی ویژه خانواده های محلات کم برخودار شهرلنده به همت معاونت اجتماعی سپاه ناحیه لنده در مسجد صاحب الزمان(عج) این شهربرگزارشد.

در این کارگاه آموزشی سرهنگ نورایی نژاد مسول فرهنگی خانواده سپاه فتح گفت: امروز و در حالی که جامعه ما رو به پیری می‌رود و یکی ازوظایف کنونی ما و خانواده ها بحث ترغیب جوانان به فرزندآوری است.

وی با بیان اینکه یکی از اشتباهات گذشته ما در حوزه جمعیت بحث ترغیب خانواده‌ها به داشتن فرزند کمتربوده است که امروز با مشاهده آثار این اشتباه باید سعی در جبران اشتباهات گذشته داشته باشیم و مردم را به فرزند آوری تشویق و ترغیب کنیم.

مسئول فرهنگی خانواده سپاه فتح گفت: مباحث سبک زندگی اسلامی و کارگاه تحکیم بنیان خانواده به صورت مستمر و طبق آسیب‌های اجتماعی خاص هر محله،روستاو شهر با موضوعات طلاق، افزایش جمعیت، فضای مجازی و اعتیاد در حال برگزاری است.

وی افزود: امروز شاهد نقش تاثیرگذار تحکیم بنیان خانواده در کاهش آسیب های اجتماعی هستیم پس باید نسبت به اصول اجرایی و سبک زندگی اسلامی و ایرانی در جامعه تلاش کنیم تا شاهد تحکیم بنیان خانواده با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی در خانواده و اجتماع باشیم.

خبرنگار : Mohammad Riahy

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت