پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 آذر 1400 ساعت 19:09:: شناسه خبر: 110136

در مراسم یادواره شهدای بخش موگرمون لنده مطرح شد:

هولوکاست انگلیسی ها در ایران هرگز فراموش نخواهد شد/اقتدار سپاه هیمنه توخالی امریکایی ها را در جهان شکست+تصاویر

حجت الاسلام رضوی گفت: یک زمانی جنایات انگلیس در این کشور به حدی شدت پیدا کرده است که بیش از ٧تا٨میلیون نفر از ایرانی ها از شدت قحطی فوت کردند و به مصداق عینی هولوکاستی دیگر را رقم زدند.

صدای جنوب

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، فرمانده سپاه ناحیه لنده در این مراسم یا گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته بسیج گفت:همه ما در قبال راه روشن شهدا وظیفه سنگینی داریم وباید ادامه دهنده این راه تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه دهیم.

وی افزود: هرچه در توان داریم باید در جهت خدمت به خانواده های معظم شهدا به کار ببندیم چرا که سرمایه های اصلی این نظام و انقلاب هستند.

سرهنگ روح الله ویسی گفت: هفته بسیج تبلور اندیشه های ناب امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است و در این هفته برنامه های خوبی در جهت تعالی فرهنگ و تفکر بسیجی در شهرستان اجرایی شده است.

حجت الاسلام رضوی سخنران یادواره شهدای بخش موگرمون در ادامه گفت: یک زمانی جنایات انگلیس در این کشور به حدی شدت پیدا کرده است که بیش از ٧تا٨میلیون نفر از ایرانی ها از شدت قحطی فوت کردند و به مصداق عینی هولوکاستی دیگر را رقم زدند.

وی افزود: غارت امریکایی و انگلیسی ها از کشورهای مختلف به خصوص ایران و با راه اندازی جنگ های نیابتی و شیعی وسنی چنان اختلاف افکنی کردند و نفت و اموال ملت ها را به غارت بردند.

سخنران مراسم یادواره شهدا گفت:قیام خونین مردم ما در سال۵٧باعث شد تا ایران منادی اسلام خواهی در عصر حاضر شود.

وی افزود:امروز جنایات بی شمار امریکایی ها در کشور های مختلف جهان به خصوص منطقه به گونه ای است که به راحتی می تواند حکومت یک کشور را تغییر دهند و در مقابل ایران به واسطه اراده پولادین سربازان این ملت در نیروهای مسلح جرات کوچکترین تعرضی را ندارند.

رضوی گفت: امروز قدرت و اراده پولادین فرزندان ما در نیروی دریایی سپاه به گونه ای است که وقتی دزدی دریایی از سوی امریکایی ها سر میزند شیرهای دریایی سپاه با اقتدار توطئه امریکایی ها را خنثی می کنند و سیلی مستحکمی به آنان وارد می کند.

وی در ادامه گفت: بعد از ۸۰سال جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است در جهان که توانست هیمنه توخالی امریکایی ها را در منطقه نه برای یک بار بلکه برای چندمین بار در هم بکوبد و اقتدار ایران را جهانی کند.

وی در ادامه گفت: این روحیه استکبار ستیزی ما نشات گرفته از الگو پذیری از سیره و روش شهیدان است و همین روحیه است که تا کنون انقلاب اسلامی را روز به روز مستحکم و مقتدر تر کرده است.

در ادامه نیز دختر شهید هاشمی دکلمه از در وصف پدر شهیدش را قرائت و در پایان نیز مداح اهل بیت کربلایی نادری به بیان مداحی پرداخت.

خبرنگار : Mohammad Riahy

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت