پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 آذر 1400 ساعت 21:09:: شناسه خبر: 110451

توصیه امام جمعه سوق به نمایندگان مجلس/نگاه جناح بازی و لیدر بازی نداشته باشید

ایین نماز جمعه شهرسوق بارعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

صدای جنوب:

حجت الاسلام کیانی با اشاره به شهادت شهید مدرس و روز مجلس گفت:
یکی از اصلی ترین شاخصه های مدرس در کسوت نمایندگی ، اهمیت به نقش و جایگاه مردم بود وهمواره تصریح می کرد ما ولی نیستیم وکیل هستیم.
وی گفت:مدرس در جواب نامه احمد شاه با آزادمنشی تمام این جمالت کوتاه را مینویسد : خداوند دو چیز به من نداده است: یکی ترس و دیگری طمع.
کیانی اصل ادامه داد:نمایندگان محترم مجلس باید از شهید مدرس یاد بگیرید ؛ طمع برای قرار دادن دوستان و رای دهندگان به خود در مناسب استان نداشته باشید و در امور اجرائی دخالت نکنید چون دخالت کردن در امور اجرایی مخالف نص صریح رهبری است و مثل مدرس که فرمود : هر کس با مصالح ملی و امور مذهبی همراه
باشد من با او همراهم شما هم همین کار را بکنید؛ نگاه به جناح بازی و لیدر بازی نداشته باشید؛ و مصالح کشور و نظام را مد نظر قرار دهید.
خطیب جمعه سوق تاکید کرد:دولت ، مجلس و قوه قضاییه در برخورد با حقوق های نجومی ورود پیدا کنند. اکنون پنج سال از مطالبه رهبری در مقابله با حقوق های نجومی می گذرد ؛ دولت سابق چندان اعتنایی نداشت اما قوای سه گانه منادی مقابل فساد هستند و باید گام مهم را با این زیاده خواهی ها یعنی حقوق های نجومی بردارند .

وی تاکید کرد:این انتظار و توقع عموم مردم از دولت انقالبی و مجلس انقلابی قوه قضاییه انقلابی است و نتیجه برخورد و مقابله باید به مردم اعلام شود و مردم در جریان کار قرار بگیرند و برای بررسی و مقابله با این پدیده فسادزا نباید عذر تراشی و توجیه گری کرد. صرف نام بردن کافی نیست بلکه باید اقدام متناسب و موثر انجام داد.
حجت الاسلام کیانی اصل گفت:بسیج ربیون انقالب اسلامی هستند و می شود بگوییم که در طول تاریخ حیات انبیا الهی چیزی شبیه فرهنگ بسیج و بسیجی ولی با واژه قرآنی ربیون وجود داشته است.
حجت الاسلام کیانی اصل تصریح کرد:انسان های مومن و انقلابی که در رکاب انبیا الهی با داشتن ارتباط قوی و راسخ به خدای منان و اخلاص کامل در میدان کار زار علیه باطل حضور داشتند.

وی گفت: بسیجی نمونه یک ویژگی های طلایی باید داشته باشد : ۱ -اخالص و کار برای خدا ۲ -والیت مداری و اطاعت پذیری از حق ۳ -نترسیدن و خستگیناپذیری و صبر انقلابی _ اینها ویژگی هایی است که یک بسیجی باید داشته باشد.
کیانی اصل بابیان اینکه اگر تفکر بسیجی و کشور حاکم شود مشکلات کشور حل خواهد شد خاطر نشان کرد:امروز نیازمندیم که این تفکر بسیجی بین مسئولان کشوری و استانی و شهرستانی وجود داشته باشد و این تفکر را در بین نسل جوان و نوجوان گسترش دهیم.

امام جمعه سوق گفت:بدانیم امروز رسالت بسیج و بسیجیان سنگینتر از گذشته در نقش آفرینی ویژه و تمام عیار در عرصه راهبردی پیشرفت و تمدن سازی است و این امری است که عزم راسخ را میطلبد و این همان است که امام فرمود :تشکیل بسیج در نظام اسلامی یقیناً از برکات و الطاف جلیه خداوند متعال بود که بر ملت عزیز و انقلابی اسلامی ارزانی شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت