پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 آذر 1400 ساعت 01:09:: شناسه خبر: 111018

پیام تسلیت مسئولان در پی درگذشت خبرنگار پیشکسوت

نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح در پیامی درگذشت مرحوم خواهش نیک را تسلیت گفتند.

به گزارش صدای جنوب  آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در این استان و فرمانده سپاه فتح و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در پیام های جداگانه درگذشت خبرنگار پیشکسوت و معاون نهضت سواد آموزی آموزش و پرورش استان را تسلیت گفتند.
در این پیام ها آمده است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
رحمت و رضوان خدا بر فرهنگی عزیز، و عزیز شناخته شده استان آقای سید حمدالله خواهش نیک، سید بزرگواری که مردم عزیز استانمان او رو به خوبی میشناختند با بیان او با گزارشهای او با خبرهای او آشنا بودند با ادب و متانت او در گزارشگریش آشنا بودند با صبغه فرهنگی گزارشهایش کاملا آشنا بودند.
وقتی که در برابرشون قرار می گرفت احساس می کردند اینک اگر گزارشی داده میشود در غایت متانت و درستی و حاکی از یک آسیب شناسی فرهنگی در جامعه است.
خدایش او را رحمت کند.
انسان مسئولیت شناسی که که اگر به او پستی واگذار میشد به خوبی آن را انجام میداد در صدا و سیما و این جایگاهی که اخیرا حضور داشت یعنی مسئولیت نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش من خود شاهدم که به خوبی تلاش میکرد و جدی بود پای کار می ایستاد و تا هدف مسئله رو دنبال میکرد.
 ادب و متانت حضور او، روی خوش او چیزی بود که همه دوستانش به او اعتراف داشتند واقعا جای تاسف داشت که در این سن جوانی از میان ماها برود و داغ فوت او بر دل عزیزانش بستگانش و دوستانش بماند،
اما امیدوارم که خدای متعال او را بر سر سفره اجدادش سر سفره کرامت و رحمت و نور مهمان کند خدای متعال هر انچه از رفتار نیک و شایسته انجام داد برای او نوری در مسیر برزخ و قیامت قرار دهد انشاء الله، مخصوصا تسلیت عرض میکنم به خانواده مکرم ایشان به فرزندان ایشان به بستگان دور و نزدیک ایشان به سادات بزرگوار امام زاده علی(ع) که به شدت حساسیت داشت تا مراسم مربوط به سادات بزرگوار با آبرومندی برگزار شود، و به خصوص و به ویژه به فرزند عزیز ایشان که دوست داشت شیوه پدر را در حیات و زندگیش جاری بکند به ایشان تسلیت عرض میکنم و توصیه میکنم به ایشان و همه فرزندان ایشان که همه خوبیهای او را به عنوان یک الگو در زندگی قرار بدهید، و انشاء الله به او عمل کنید.
خداوند متعال به صبری که میکنید اجر بدهد بردباری نیکوی همه شما در میزان لطف الهی بی شک بی پاسخ نخواهد بود و بهترین اجرها را خواهد داشت التماس دعا خداحافظ.
پیام تسلیت مسئولان در پی درگذشت خبرنگار پیشکسوتپیام تسلیت سردار خرم دل و حجت الاسلام حکمتی نیک در پی درگذشت خبرنگار و فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان و حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان در پی درگذشت سید حمدالله خواهش نیک خبرنگار شبکه دنا و معاونت سودآموزی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد پیام تسلیتی صادر کردند.
در این پیام آمده است:
انا لله و انا الیه راجعون
ضایعه تأسف برانگیز و تلخ درگذشت ناگهانی خبرنگار پرتلاش و متعهد صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد (شبکه دنا ) و فرهنگی فرهیخته استان موجب تأثر و تأسف فراوان شد.
سید حمدالله خواهش نیک خبرنگار مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی دعوت حق را لبیک گفت که به زیارت مضجع نورانی علی ابن موسی الرضا علیه السلام مشرف شده بود.
این خبرنگار و فرهنگی متعهد،خوش اخلاق، با ذوق و مردم دوست همواره در دو حوزه رسانه و آموزش و پرورش رسالت خود را به خوبی انجام داد و تا همیشه نام نیک و خدمات ارزنده وی در حافظه تاریخی مردم قدر شناس این استان و‌ دوستدارانش خواهد ماند .
اینجانبان ضمن ابراز همدردی با فرزندان و خانواده ایشان، این مصیبت دردناک و غم انگیز را به مردم فهیم استان کهگیلویه و بویراحمد، اصحاب رسانه ،فرهنگیان و سادات جلیل القدر استان به ویژه سادات امامزاده علی علیه السلام تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان و دوستارانش صبر و شکیبایی مسئلت می نماییم .
خداوند آن عزیز سفر کرده را در جوار رحمت خویش قرین آمرزش 
و آرامش قرار دهد و روح پرفتوحش را با اولیا الهی و صالحان محشور فرما.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت