پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 آذر 1400 ساعت 20:09:: شناسه خبر: 111351

امام جمعه سوق:

وظیفه امروز جوانان روایتگری حوادث انقلاب است

نماز جمعه شهرسوق امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی وباحضورگسترده مردم برگزار شد.

صدای جنوب:

خطیب جمعه سوق با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا ( سلام الله علیها )گفت:
جریان طاغوت برای از بین بردن ارزش ها و رهبران الهی از ترور سه مرحله ای استفاده می کند : ترور شاخص ها و ترور شخصیت ها و ترور شخص ها.
حجت الاسلام کیانی اصل افزود: حضرت فاطمه زهرا در خطبه فدکیه سه راهبرد تعیین شاخص ها ، شخصیت ها و شخص ها را به نمایش گذاشت.
وی ادامه داد: مواضع سیاسی حضرت فاطمه زهرا علیه نظام حاکم و سرزنش مصادره کنندگان فدک و خلافت را در بر دارد.
وی ادامه داد: در این خطبه بر وحدت جامعه اسلامی و دوری از نفاق و تفرقه ذیل پذیرش امامت و ولایت اهل بیت تاکید شده و مجموعه از معارف اسلامی ، مثل : توحید ، نبوت ، معاد ، بعثت پیامبر اعظم،  عظمت قرآن ،  فلسفه احکام از نفیس ترین میراث های دینی حضرت فاطمه معرفی شده است.

امام جمعه سوق گفت:امروز دشمن در سه محور غربی ، عبری و عربی  با تحریک دو جریان شیعه-انگلیسی و سنی-آمریکایی در صدد ایجاد تفرقه و نزاع در جامعه اسلامی ما است ؛ از این رو باید در میدان جهاد تبیین به گونه‌ای مدبرانه و هوشمندانه عمل کرد تا در دام سیاست استکبار و استعمار نیفتد و اگر این انجام نشود ، جریان ترور های سه گانه فعال خواهد شد.
وی بابیان اینکه تحکیم سبک زندگی فاطمی لازمه تحکیم بنیاد خانواده است گفت: امروز بانوان ما باید از شیوه و سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا الگو بگیرند و با نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی بنیان خانواده ها را تحکیم کنند.
کیانی اصل با اشاره به ۲۷ آذر وحدت حوزه و دانشگاه گفت: دانشجو و روحانی در حرکت‌های اجتماعی و روند تحول فکری و فرهنگی جامعه نقش بسزایی دارند ؛ این دو قشر باید با شناخت دشمن در این زمان ، هوشیار تر عمل کنند و برنامه‌ها را برای ایجاد وحدت میان همدیگر ایجاد کنند.
وی گفت: دانشجو و روحانی ، باید مردم جامعه را بشناسند و ارتباط مستمر با مردم داشته باشند.
کیانی اصل ادامه داد: نقش دشمن از ابتدا جدایی بین روحانی و دانشجو بود که با ابتکار شهید مفتح این نقشه دشمن نقشه بر آب شد و شعار ((روحانی ،  دانشجو پیوندتان مبارک)) حتی در دوران قبل از انقلاب در پیروزی انقلاب نقش بسزایی داشتند‌.
امام جمعه سوق گفت: وحدت حوزه و دانشگاه ظرفیتی بی‌بدیل برای نظام اسلامی است این دو قشر ، مولد نیرو و محتوا و انسان افزار و نرم‌افزار برای پیشرفت انقلاب اسلامی هستند.
حجت الاسلام کیانی اصل گفت:آمریکا امروز برای ماندن در عراق به دنبال حیله گری است ؛ خروج توریست های آمریکا از عراق ، مطالبه عمومی مردم عراق بوده است و نیروهای تروریست آمریکا چاره ای جز خروج از عراق ندارند.
وی تاکید کرد: آمریکا برای خروج از عراق اما و اگر گذاشته که این حیله آنان است ؛ میگویند نیروهای جنگی و نظامی را خارج می کنیم و برخی از آنان را به نیروهای آموزشی تغییر می‌دهیم که در عراق بمانند که البته گروه‌های مقاومت عراق با این حیله آمریکا مخالفت خواهند کرد و خواهان اخراج همه آمریکایی ها از عراق هستند.
امام جمعه سوق گفت:وظیفه امروز جوانان ما روایتگری حوادث انقلاب است ؛ چراکه اگر ما روایت نکنیم دشمن روایت می‌کند.
اگر دفاع مقدس را روایت نکنیم ، اگر انقلاب را روایت نکنیم ، اگر حادثه لانه جاسوسی را روایت نکنیم ؛ دشمن آنان را روایت خواهد کرد که متاسفانه در این روایت های دشمن ، جای ظالم و مظلوم و جای شهید و جلاد را عوض کردند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت