پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 دی 1400 ساعت 22:10:: شناسه خبر: 112144

۴۸ ساعت بدون فوت کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

در ۴۸ ساعت گذشته مورد فوتی کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد گزارش نشده است.

به گزارش صدای جنوب، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته خوشبختانه مورد فوتی کرونایی در استان گزارش نشد و مجموع قربانیان این بیماری در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان هزار و ۴۲ نفر است.
دکتر پرویز یزدان پناه از افرایش شمار مبتلایان به بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: هم اکنون ۱۱۷ بیمار مشکوک به ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری هستند و این در حالی است که تعداد مبتلایان به کرونا در روز گذشته ۱۰۸ نفر بوده است.
دکتر یزدان پناه اضافه کرد: از ۱۱۷ نفر مبتلا در ۲۴  ساعت گذشته ۳۳ نفر مبتلای قطعی و ۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
وی مجموع  بهبود یافتگان بیماران کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد از ابتدا تاکنون را ۸۵ هزار و ۶۶۱ نفر اعلام کرد.
دکتر یزدان پناه با بیان اینکه از ۴۰۷ نمونه پی سی آر دریافت شده ۱۷ درصد موارد مثبت است، ادامه داد: بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد و کهگیلویه بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: عادی انگاری، تجمعات، کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کاهش نظارت ها، کاهش محدودیت‌ها بدون رعایت دستورالعمل ها، کاهش سرعت واکسیناسیون و حضور مردم در مناطق پرخطر از مهمترین دلایل افزایش موارد کرونا در استان است.
دکتر یزدان پناه تاکید کرد: تکمیل و تسریع واکسیناسیون، رعایت فاصله فیزیکی، استفاده همگانی از ماسک، نظارت کامل بر اصناف و ادارات و عدم حضور در تجمعات را موثر در جلوگیری از انتشار بیماری است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت