پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 دی 1400 ساعت 20:10:: شناسه خبر: 112223

جوابیه دانشگاه یاسوج به اظهارات تاج گردون / عدم استقبال دانشجویان علت برگزار نشدن سخنرانی

دانشگاه یاسوج در واکنش به اظهارات تاج گردون جوابیه ای را منتشر کرد

 به گزارش صدای جنوب به نقل از روابطه عمومی دانشگاه یاسوج در واکنش به خبر لغو سخنرانی غلامرضا تاج گردون نماینده ادوار مجلس در این دانشگاه جوابیه ای را برای اَفتونیوز ارسال کرد. در متن این جوابیه ی آمده است :
احتراماً در پاسخ به اطلاعیه مندرج در آن کانال خبری مبنی بر لغو سخنرانی آقای تاجگردون در دانشگاه یاسوج به اطلاع می رساند دلیل مطرح شده به هیچ وجه صحت ندارد و دانشگاه یاسوج تمام شرایط مناسب را برای برگزاری جلسه دانشجویی چهارشنبه مورخ پانزدهم دیماه ۱۴۰۰ فراهم نموده بود تنها دلیل تشکیل نشدن این جلسه عدم استقبال دانشجویان بود که توسط مشاورین آقای تاجگردون که قبل از شروع جلسه در محل حضور داشتند و اوضاع را از نزدیک رصد و به ایشان گزارش نموده اند بوده است.
طرح موضوع درخواست فایل و متن سخنرانی ایشان قبل از سخنرانی از طرف دانشگاه به کلی صحت ندارد و تکذیب می‌شود لذا خواهشمند است وفق قانون مطبوعات دستور فرمایید این جوابیه در آن کانال خبری درج شود

لازم به ذکر است، غلامرضا تاجگردون نماینده ادوار گذشته مجلس و رئیس سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس امروز مهمان انجمن اسلامی یاسوج بود این برنامه قرار بود چهارشنبه ۱۵ دی ماه در دانشگاه یاسوج برگزار شود که در آخرین دقایق لغو شد.

تاج گردون در فیلم منتشره در رسانه ها عنوان کرد : فکر می‌کنم آزاداندیشی و اجازه آزادی بیان برای همه، رسالت اصلی دانشگاه است. حالا اگر هم دانشگاه اجازه ندهد، سایر فضاهای موجود اجازه بحث و تبادل نظر را می‌دهند. اگر ذره‌ای تدبیر می‌داشتند، برگزاری این جلسه به نفعشان بود و این اقدام دانشگاه یاسوج یک اشتباه استراتژیک است.

منبع افتو نیوز

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت