پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 دی 1400 ساعت 17:10:: شناسه خبر: 112516

ملاقات مدیر کل زندانهای استان با خانواده زندانیان در دهدشت+تصاویر

ملاقات مردمی مدیر کل زندان های استان درزندان دهدشت برگزار شد.

صدای جنوب:

مدیر کل زندانهای استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور در زندان دهدشت با مراجعین و خانواده زندانیان دیدار و به درخواست های آنان پاسخ داد .

منصور بیژنی مدیر کل زندانهای کهگیلویه وبویراحمد به همراه سخنگو رئیس زندان دهدشت و برخی دیگر از مسؤلین ستادی اداره کل با مراجعین و خانواده های زندانیان دیدار و ضمن استماع مطالبات و درخواستهای آنان قول مساعدت و همکاری در مرتفع نمودن مشکلات و مطالباتشان شدند.

در حاشیه  این ملاقات مردمی بیژنی مدیر کل زندان ها عنوان داشت: در راستای برنامه ها و سیاستهای سازمانی مبنی بر ملاقات مردمی امروز با حضور در زندان دهدشت با خانواده ها دیدار و مشکلات و مطالبات آنان مورد بررسی قرار داده شد.

بیژنی اظهارداشت:جلب رضایت ارباب رجوع و پاسخگوئی مستقیم و بدون واسطه به درخواست ها و مطالبات مراجعین را ظیفه و تکلیف خود می دانیم و تلاش خواهیم نمود علاوه بر اینکه در دفتر کار خود پاسخگوی درخواستهای مراجعین باشم هر دو هفته یکبار با حضور در زندان های استان با مردم دیدار و نسبت به درخواستهای آنان پاسخگو باشم.

همچنین  با حضور مدیر کل زندانهای استان، دادستان دهدشت، قاضی ناظر زندان دهدشت، مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان و تعدادی از همکاران ستادی و زندان دهدشت از خانواده های مددجویان بازدید و ضمن پیگیری مشکلات خانواده زندانیان بسته های معیشتی به آنها اهدا شد.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت