پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 دی 1400 ساعت 23:10:: شناسه خبر: 112542

با شرارت های اخیر در یاسوج چه باید کرد؟!

تامین امنیت اجتماعی مردم از مطالبات اصلی شهروندان است و امیدواریم شاهد تغییرات جدی در رابطه با تامین امنیت و آسایش و فسادستیزی باشیم..

صدای جنوب:

تامین امنیت اجتماعی مردم از مطالبات اصلی شهروندان است و امیدواریم شاهد تغییرات جدی در رابطه با تامین امنیت و آسایش و فسادستیزی باشیم.
مردم شهریاسوج مردمی نجیب و قدرشناس هستند و   زیبنده نیست عده‌ای قانون گریز امنیت و آسایش مردم را سلب کنند و انتظار میرود پلیس با حمایت دستگاه قضایی با کسانیکه متعرض آسایش و رفاه مردم می‌شوند برخورد جدی نماید.

جناب اقای دکتر احمد زاده استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد و دادستان محترم یاسوج،فرمانده محترم نیروی انتظامی استان ؛ مبارزه با پدیده های مجرمانه و ناهنجاری های اجتماعی که موجب تعرض به امنیت عمومی و سلامت اجتماعی می شود، یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
دستگاه قضایی باید برای رسیدگی به مطالبات مردم آماده باشد و به مردم این اطمینان را دهد که با استناد به قانون، همکاری پلیس و استفاده از قضات با انگیزه با شرارت‌ها و جرایمی که مخل امنیت است، برخورد سریع کند

دستگیری و جمع آوری اراذل و اوباش می تواند گام مهم و محکمی در جهت رسیدن به امنیت اجتماعی و جلوگیری از شکل گیری نزاع های دسته جمعی و خیابانی باشد که می تواند سلامت روانی را در جامعه با کاهش جرائم ایجاد کند.

از شاخصه های بارز و جدی در تأمین امنیت مردم و جامعه برخورد با اراذل و اوباش است و دستگاه قضایی در تثبیت امنیت جامعه بایدتمام تلاش خود را کرده و هیچ گونه سهل انگاری و مماشات را نپذیرد.

به طور قطع تلاش پیگیرانه نیروی انتظامی و قوه قضائیه برای دستگیری و برخورد با هنجارشکنان و ارازل و اوباش حرکت مثبتی است که نباید به اقدامات مقطعی محدود شده بلکه باید به صورت مداوم در دستور کار نهادهای ذی ربط قرار بگیرد.
دادستان محترم استان و جناب اقای دکتر احمدزاده استاندار گرامی استان،
اراذل و اوباش گروهی هستند که با قدرت نمایی و سرکشی و بی‌توجهی به قانون و اخلاق، آسایش و آرامش مردم را از بین برده و امنیت و نظم اجتماعی را متزلزل کرده‌اند، این قبیل افراد در رفتارهای خود برقانون شکنی در ملأعام اصرار داشته و قوانین و حتی اخطارها را به سخره می‌گیرند.
دادستان محترم استان
شرارت‌های محلی، درگیری دسته‌جمعی، ایجاد رعب و وحشت، مزاحمت برای نوامیس و خلل در نظم عمومی جامعه از جمله جرائمی است که از سوی اراذل و اوباش سر می‌زند.
دادستان محترم استان ، نیازهست در نحوه برخورد با این مجرمان باید به‌گونه‌ای رفتار شود که از قهرمان‌پروری این افراد در میان سایر هم‌گروهی‌های آنها جلوگیری شود
دادستان محترم استان ؛ برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش بی‌تردید خواسته تمامی شهروندان شهر یاسوج هست، در چنین شرایطی، مبارزه با پدیده‌های مجرمانه و ناهنجاری‌های اجتماعی که موجب تعرض به امنیت عمومی و سلامت اجتماعی می‌شود، بی‌شک ضرورتی است که نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت.
مهم‌ترین تأثیر برخورد با اراذل و اوباش احساس امنیت اجتماعی است و احساس امنیت، آرامش روحی و تأثیرات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را به بار می‌آورد.
باید تلاش شما به نحوی باشد که مردم احساس آرامش کنند و امیدواریم در برخورد با اینگونه ناهنجاری ها اقتدار دستگاه قضا و نظام را به منصه ظهور برسانید و با اینگونه برخوردها آرامش را در میان مردم ایجاد کنید.

یادداشتی از امین بیرقدار

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت