پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 اسفند 1400 ساعت 19:12:: شناسه خبر: 115777

چهاردهمین رزمایش کمک های مومنانه بسیج ناحیه مقاومت گچساران

به مناسبت میلاد امام حسین یک هزار و ۵۰ بسته کمک معیشتی اعم از برنج،روغن،ماکارونی،رب گوجه،حبوبات و مرغ در قالب رزمایش کمک مومنانه توسط سپاه ناحیه گچساران توزیع شد.

صدای جنوب؛

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در ابتدا فرا رسیدن میلاد باسعادت امام حسین و روز پاسدار را بر تمام آحاد مردم و همکاران سبز پوشان بی ادعا در سپاه پاسداران تبریک گفت و افزود:سپاه کارنامه درخشانی دارد و به کمک بسیج و حضور میدانی در دفاع مقدس و دیگر رویدادها امتحان خود را با سربلندی پس داده، است.
پسنده بیان کرد: در بلایای طبیعی نیز سپاه جزو اولین نهادها بود که در کنار مردم حضور پیدا کرده است.
وی با اشاره به اینکه امروز ما مدال افتخار خدمت به مردم را داریم و هر چه خدمت بر ای مردم انجام شود کم است افزود:تا کنون در ایام وجود کرونا ۱۷ هزار و ۵۵۰ بسته های معیشتی به نیازمندان اهدا شده است.
وی ادامه داد:به مناسبت میلاد امام حسین یک هزار و ۵۰ بسته کمک معیشتی اعم از برنج،روغن،ماکارونی،رب گوجه،حبوبات و مرغ در قالب رزمایش کمک مومنانه توسط سپاه ناحیه گچساران توزیع شد.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اینکه سپاه در تمام صحنه ها در کنار مردم حضور دارد، تصریح کرد: در مرحله ۱۴ کمک های مومنانه افزون بر یک هزار و ۵۰ بسته توسط ۴۰ گروه جهادی توزیع خواهد شد.
پسنده عنوان کرد: سپاه همواره لبیک گویان گوش به فرمان مقام معظم رهبری است و از جان ودل برای خدمت به ایران اسلامی و مردم تلاش می کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت