پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 اسفند 1400 ساعت 22:12:: شناسه خبر: 115787

بمناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار؛

دیدار فرماندهی و پرسنل سپاه ناحیه لنده با خانواده پاسداران متوفی+تصاویر

فرماندهی و پرسنل سپاه ناحیه لنده بمناسبت میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار با خانواده متوفی پاسداران دیدار و گفتگو کردند.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، فرماندهی و پرسنل سپاه ناحیه لنده بمناسبت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار با خانواده پاسدار متوفی دیدار و گفتگو کردند.

فرمانده سپاه ناحیه لنده عنوان کرد:ماه شعبان، ماه حرکت به سمت نور، ماه بصیرت اندیشی، ماه تفکر، عبادت و تقرب الهی است که با میلاد باسعادت حضرت امام حسین(ع) و ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(س) آغاز می شود و شوری وصف ناشدنی در تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان ایجاد می نماید.

سرهنگ ویسی افزود: بی‌شک امروز آزادگی و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروهای مکتبی و مومن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که با سرمشق‌گیری از فرهنگ عاشورایی امام حسین (ع) و بهره‌مندی از تجربیات سازنده جنگ تحمیلی، فتح این مسیر را همچون سال‌های مقدس جنگ تحمیلی هموار کردند.

وی عنوان کرد: بی گمان پاسداران انقلاب اسلامی سندی زنده از ایثارگری و جانفشانی در راه حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی هستند که از تمام وابستگی های دنیوی جدا شده و به دفاع از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمدند.

سرهنگ ویسی فرمانده سپاه لنده در دیداری صمیمی ، با خانواده های محترم پاسداران متوفی به گفتگو پرداخته و جویای حال و مشکلات آنها شدند .

خبرنگار : Mohammad Riahy

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت