پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 اسفند 1400 ساعت 23:12:: شناسه خبر: 116042

بودجه جهاد تبیین را به جهاد کشاورزی اختصاص دهید

امید است که اعضای کمیسیون تلفیق، پس از فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه غلط بودن اختصاص بودجه به جهاد تبیین این بودجه را در جهت افزایش حقوق پرسنل جهاد کشاورزی اختصاص دهند.

صدای جنوب:

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ در رابطه با «بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر آنکه بودجه سنگین برای جهاد تبیین یک کار غلط است» گفت: مجلس بودجه‌ای که به جهاد تبیین اختصاص داده شده را حذف خواهد کرد.

 

«رحیم زارع»، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱، در رابطه با «بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر آنکه بودجه سنگین برای جهاد تبیین یک کار غلط است» گفت: مجلس بودجه‌ای که به جهاد تبیین اختصاص داده شده را حذف خواهد کرد و این رقم صرف حوزه کسب و کار و معیشت مردم و حوزه های فرهنگی که دستاورد های خوبی را می‌تواند برای کشور به ارمغان آورد ، خواهد شد.

 

وی در ادامه با بیان این جمله که «خط قرمز ما بیانات رهبری است» مطرح کرد: تبیین نعمت‌های انقلاب را وظیفه خود می‌دانیم، همه ماموریت داریم تا به نظام و ارزش‌های آن خدمت کنیم، خدمت و تبیین دستاورد های انقلاب نیاز به پول هنگفت ندارد.

 

سخنگوی کمیسیون تلفیق مطرح کرد: تخصیص بودجه به جهاد تبیین نظر کمیسیون تلفیق نبود، این موضوع در صحن مجلس توسط نمایندگان پیشنهاد شد و نهایتا به تصویب رسید. قطعا با نظر رئیس مجلس و سایر نمایندگان بودجه جهاد تبیین حذف خواهد شد.

برپایه گزارش صدای جنوب، حال که مجلس شورای اسلامی با رد طرح تسری کارکنان جهاد کشاورزی را دلسرد و موجب اعتراض سراسری انها در شهرهای مختلف کشور شد و از طرفی باتوجه به نقش این وزارتخانه در امنیت غذایی امید است که کمیسیون تلفیق، بودجه اختصاصی حذف شده جهاد تبیین را به جهاد کشاورزی اختصاص دهد تا پرسنل مظلوم جهاد کشاورزی بتوانند با تلاش جهادی در امر جهاد تبیین نقش ایفا کنند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت