پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 اسفند 1400 ساعت 16:12:: شناسه خبر: 116077

امام جمعه سوق:

زنده نگه داشتن یاد شهدا باعث تداوم حرکت انقلاب است/گام بلند سپاه در فضایی شدن اولین کشور اسلامی

مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه در شهر سوق برگزار شد.

صدای جنوب:

خطیب جمعه سوق با اشاره به ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز شهدا اظهارداشت: بزرگداشت یاد شهیدان ، صرفاً یک وظیفه سازمانی نیست بلکه یک وظیفه همگانی اسلامی و انقلابی است و بنا به تاکید رهبر معظم انقلاب ، امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا ، کمتر از خود شهادت نیست .

حجت الاسلام کیانی اصل گفت:ز نده نگه داشتن یاد شهدا باعث تداوم حرکت انقلاب است و از مهمترین راه های نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ، الگوسازی از شهدا برای جامعه است.

وی ادامه داد: طرح راهیان نور یکی دیگر از زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.

کیانی اصل گفت: طرح راهیان نور و سفر به مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس به منظور ایجاد روحیه و پرورش عقلانیت دینی و روحیه استراتژی و استقامت در نسل جوان می شود.

امام جمعه سوق با اشاره به یازدهم شعبان ولادت با سعادت حضرت علی علی اکبر علیه السلام و روز جوان گفت: جوانی فصل ناب جهاد اکبر است.

خطیب جمعه سوق افزود: حضرت علی اکبر نمونه یک اسوه کامل و الگوی متعالی برای ما بخصوص برای جوانان هست.

وی بیان داشت: حضرت علی اکبر قاطعیت و استقامت بر حق داشت و رادمردی و شجاعت از خصوصیات دیگر ایشان هست.

گام بلند سپاه در فضایی شدن اولین کشور اسلامی گزیده دیگری از سخنان خطیب جمعه سوق بود که مورد تاکید وی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموریت ماهواره نور ۲ سنجش و اطلاعاتی است و با توجه به این که ماهواره برها یک موشک بالستیک قلمداد می شوند ، می توانند ابزاری راهبردی در تقویت بازدارندگی دفاعی و نظامی به حساب آیند.

وی تصریح کرد: این اتفاق مهم غلبه بر اراده هایی است که می خواستند ما را در زمین قفل کنند ولی ما توانستیم بر دشمن غلبه کنیم.

کیانی اصل  گفت: مواجهه دوگانه و نژادپرستانه با جنگ در اوکراین و یمن  نشان می‌دهد که کشورهای غربی  مدعی حقوق بشرهستند ، نشان دهنده این است که انها تنها در خدمت انسان های سفید پوست ، غربی و مسیحی است و دیگران را واجد شرایط و حمایت نمی دانند بطوری که این جنگ جنگ نمایشگاه تناقضات رفتاری غرب در مواجهه با حوادث جهان است.

امام جمعه سوق یاداور شد: گرانی های افسارگسیخته باعث ناامیدی مردم می‌شود.

وی گفت: متاسفانه در اقلام اساسی و ضروری مورد نیاز مردم ، شاهد گرانی های افسار گسیخته هستیم و مردم توان خرید اقلام اساسی را ندارند و نیاز به اقدام عاجل از سوی دولتمردان داریم، اما متاسفانه آنگونه که باید و شاید نظارت صورت نگرفته است .

امام جمعه سوق گفت: از اقدامات خوب دولت در بخش های مختلف تقدیر و تشکر می کنیم ولی این نگرانی ها در ایام نزدیک به عید ، داد مردم را در آورده است.

کیانی اصل تصریح کرد: از تعزیرات حکومتی ، اداره صمت ، اصناف می‌خواهیم که نظارت کنند و نگذارند بیش از این برای مردم مشکلات به وجود بیاید و مردم ناامید بشوند.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت