پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 اسفند 1400 ساعت 21:12:: شناسه خبر: 116232

ادامه تغییرات در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد/معاونت های بهبود تولیدات گیاهی و دامی منصوب شدند

صدای جنوب: طی حکمی از سوی سید علی معتمدی پور سرپرست جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد،۲ معاونت بهبود تولیدات گیاهی و دامی را منصوب کردند.   سرپرست سازمان جهاد مهندس داریوش حصار را به عنوان سرپرست معاونت تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از زحمات شهرام عسکری تقدیر و […]

صدای جنوب:

طی حکمی از سوی سید علی معتمدی پور سرپرست جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد،۲ معاونت بهبود تولیدات گیاهی و دامی را منصوب کردند.

 

سرپرست سازمان جهاد مهندس داریوش حصار را به عنوان سرپرست معاونت تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از زحمات شهرام عسکری تقدیر و تشکر کرد.

 

حصار دارای مدرک کارشناسی ارشد کشاورزی،زراعت و اصلاح نباتات و پیش از این در مسولیت ریاست جهاد کشاورزی بخش پاتاوه مشغول به خدمت بود.

 

معتمدی پور در حکمی دیگر داریوش عباس نژاد را به عنوان بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از زحمات منوچهر محمدی معاون پیشین تقدیر و قدردانی کرد.

 

عباس نژاد دارای مدرک کارشناسی ارشد زراعت از دانشگاه علوم تحقیقات اهواز و در سابقه کاری ایشان رئیس جهاد کشاورزی شهرستان گچساران،مدیر امور دام معاونت بهبود تولیدات دامی استان و کارشناس – مسئول حفظ کاربری مدیریت امور اراضی استان مشاهده می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت