پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 فروردین 1401 ساعت 12:01:: شناسه خبر: 118120

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرام درمصلی حضرت ابوطالب(ع)+تصاویر

به گزارش صدای جنوب به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان چرام، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار ،اعضای شورای اداری ،اعضای شورای اسلامی ،بزرگان و ریش سفیدان طوایف و سایر اعضای شورای فرهنگ عمومی در روز یکشنبه، مورخ ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ در مصلای نماز جمعه حضرت ابوطالب (ع)شهرچرام برگزار و بعد […]

به گزارش صدای جنوب به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان چرام، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار ،اعضای شورای اداری ،اعضای شورای اسلامی ،بزرگان و ریش سفیدان طوایف و سایر اعضای شورای فرهنگ عمومی در روز یکشنبه، مورخ ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ در مصلای نماز جمعه حضرت ابوطالب (ع)شهرچرام برگزار و بعد از بحث و گفتگوی حاضران تصمیماتی اتخاذشد.

توفیقیان فرماندار شهرستان دراین جلسه با تبیین و تشریح مسایل فرهنگی شهرستان به آسیب شناسی مشکلات اجتماعی فرهنگی مبتلابه شهروندان پرداخت و سپس تعدادی از از حاضرین در خصوص مسائل فرهنگی و دغد غه های آنان در شهرستان مطالبی را عنوان نمودند.

فرماندار شهرستان با اشاره به رسالت شورای فرهنگ عمومی در شناسایی آسیب های فرهنگی و زدودن آسیب ها و همچنین شناسایی بایسته های فرهنگی افزود : رصد فرهنگ ناب اسلامی ایرانی و تلاش برای توسعه ، تثبیت و گسترش فرهنگ ناب اسلامی ایرانی از مهم ترین وظایف این شورا است .

فرماندار چرام گفت:فرهنگ عمومی مجمعی قرارگاهی و رسمی برای فرهنگ عمومی شهرستان است که با ظرفیت شناسی، برنامه ریزی و هم افزایی دستگاهی نقشی مهم در رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه دارد و باید تقویت شود.

فرماندار چرام با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای مقابله با شبیخون فرهنگی از سوی دشمنان، تاکید کرد: برای مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی و همچنین مقابله با جریان های دشمن علیه کشور در فضا و شبکه های مجازی نیاز به عزم جدی از سوی تمامی دستگاه ها است.
فرماندار شهرستان چرام با اشاره به سنگ گران قیمت در قبرستان ها گفت:متاسفانه رسم غلط گذاشتن سنگ های گران قیمت در قبرستان ها حواشی بسیار زیادی به وجود اورده است.

 

وی اضافه کردکه می‌توان به جای پرداخت های میلیون برای سنگ گران قیمت و تزئینی ، یک قبر ارزان تهیه کرده و تفاوت قیمت‌ ها را صرف امور خیریه و رفع احتیاج نیازمندان کرد. مثلاً به خانه دار شدن یا تشکیل خانواده افراد بی بضاعت کمک کرد، خرج بیماران نیازمند را بر عهده گرفت، یک یتیم را سرپرستی نمود و… اینها کارهایی است که اهل بیت از ما خواسته‌ اند.

توفیقیان بااشاره به عنوان سال به نام تولید دانش بنیان و اشتغال زایی از سوی مقام معظم رهبری ادامه داد: از آغاز سال اقداماتی از جمله ایجاد دفتر صندوق کار آفرینی امید،پارک علم و فناوری و موسسه رشد درجهت حمایت از تولید در زمینه های دانش بنیان در شهرستان صورت گرفته است.

 

در پایان این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار امام جمعه چرام اظهار نمود: حضور معتمدین در جلسات شورای فرهنگ عمومی، ضمانت اجرای مصوبات را تضمین میکند.

محسن زارعی

    

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت