پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 اردیبهشت 1401 ساعت 17:02:: شناسه خبر: 119916

دهیاری چهار راه عالی طیب قهرمان جام رمضان بانوان شهرستان لنده شد+تصاویر

اولین دوره مسابقات جام رمضان بانوان شهرستان لنده با قهرمانی دهیاری چهارراه عالی طیب به پایان رسید.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، اولین دوره مسابقات جام رمضان بانوان شهرستان لنده با قهرمانی دهیاری چهارراه عالی طیب به پایان رسید.
دیشب در آخرین شب از برگزاری این مسابقات تیم فوتسال چهاراه عالی طیب بدون باخت به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت.
و تیمهای ستارگان عالی طیب و دهیاری ایدنک عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
تیم وحدت مالملا و پرسپولیس مالشیخ به عنوان تیمهای اخلاق و عنوان خانم گل مسابقات به نگین عزیززاده با ۲۰گل زده و بهترین دروازبان به عصمت حسینی رسید . سلمان رنجبر شهردار لنده در آیین اختتامیه این رقابتها ضمن تجلیل از برگزار کنندگان به کمبودهای امکانات ورزشی درلنده و بخصوص برای بانوان خبر داد و افزود :باید برای ایجاد نشاط اجتماعی و جلوگیری از بیماریها و شناسایی چهرهای شاخص ورزشی و معرفی به میادین ملی و بین المللی با عزمی راسخ پای کار آمد و به این مهم توجه ویژه شود.

رنجبر از مسئولین میز ورزش و مدیریت نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی ،هیئت همگانی و هیئت بومی محلی که چنین همیشی را با کیفیت و کمبت عالی برگزار کردند تقدیر و تشکر کردند.
احمدعلی کریمی زاده مسئول برگزاری این مسابقات گفت :ای بازیها با حضور شش تیم برگزار شد که تیمها در یک گروه به صورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند.
وی از همکاری بسیار خوب دهیاریهای چهاراه عالی طیب ، مالملا، مالشیخ ، سرآسیاب و ایدنک قدردانی کرد و اظهار امیدواری نمودکه این روند همکاری ادامه دار و مستمر باشد وی از مدیران شهرستانی و استانی خواست ؛برای گسترش ورزش و حضور ورزشکاران شهرستان لنده در تورنمت های ملی و بین المللی اولین سالن استاندارد که مختص به مسابقات رسمی باشد را در لنده بنا و راه اندازی کنند ،چرا که سالنهای فعلی به لحاظ اینکه از ابتدا غیر استاندارد و برای انبار سیلوی محصولات کشاورزی ساخته شده فاقد استاندارد های لازم برای میزبانی های حتی استانی است .
با استقرار بنیاد علوی و همکاری اداره کل ورزش و جوانان در شهرستان لنده روستا های پرجمعیت از زمین چمن مصنوعی و کم جمعیت از زمین والیبال برخوردار شدند و ساخت سالن استاندارد برای معرفی چهره های برجسته ورزشی جزء ضروریات لاینفک ورزش در لنده هست .ضمنا لنده با داشتن بیش از ۱۲تیم فوتبال بزرگسال ۶تیم پیشکسوت سه مدرسه فوتبال و بیش از ۲۰ تیم پایه در فوتبال چمنی، فقط یک زمین فوتبال دارد که پاسخگوی نیازهای این شهرستان نیست و همین امر باعث تخریب این زمین چمن می شود .

خبرنگار : Mohammad Riahy

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت