پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 تیر 1401 ساعت 14:04:: شناسه خبر: 123159

سالن چند منظوره ورزشی(زنده یاد یوسف عباسی آرند) دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت افتتاح شد

  با حضور مسئولان استانی و شهرستانی سالن چند منظوره ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت افتتاح شد.   به گزارش صدای جنوب؛در شانزدهمین روز از تیر ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،حاج جمالی […]

 

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی سالن چند منظوره ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت افتتاح شد.

 

به گزارش صدای جنوب؛در شانزدهمین روز از تیر ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،حاج جمالی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان،فرماندار،امام جمعه محترم دهدشت،جمعی از اعضای شورای اداری،شورای شهر و شهردار دهدشت،اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه سالن چند منظوره ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت افتتاح و به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام والمسلمین عمرانی نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت در این آیین اظهار داشت و گفت؛سالن چند منظوره ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت در زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع در سال ۱۳۹۰ کلنگ آن به زمین به زده شد.
وی افزود؛این سالن ورزشی برای ورزش های توپی همچون فوتسال، والیبال و بسکتبال و دیگر رشته ها مثل کشتی ،بدمینتون،شطرنج ،تنیس و …طراحی شده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت در ادامه افزود:این سالن ورزشی چند منظوره به نام زنده یاد “یوسف عباسی آرند” از کارکنان خوش اخلاق و کاربلد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت نام گذاری شده که در سال ۱۴۰۰ به علت سقوط از کوه درگذشت.
حجت الاسلام عمرانی نژاد با اشاره به اینکه این مجموعه بزرگ ورزشی یکی از بهترین اماکن ورزشی جنوب کشور می باشد اظهار داشت و گفت:مجمتع ورزشی چند منظوره متاسفانه به دلیل کمبود اعتبارات بیش از ۱۰ سال راکد بود که با رایزنی های حجت الاسلام موحد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جناب آقای دکتر عباسی آرند مدیرعامل شرکت ایرانسل کشور مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به این پروژه تزریق شد که بحمدالله امروز شاهد افتتاح سالن ورزش های توپی آن هستیم.
این مسول عنوان کرد:مابقی سالن های این مجموعه ورزشی نیاز اعتبارات است که از مسولان استانی و شهرستانی انتظار داریم مساعدت کنند تا هرچه زودتر شاهد افتتاح دیگر سالن های این مجموعه ورزشی باشیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت