پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 مرداد 1401 ساعت 15:05:: شناسه خبر: 123755

واکنش رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به سخنان فرماندار کهگیلویه/شهابی نسب:قبول دارم، اعتبارات لحاظ شده برای کهگیلویه ناچیز است

سخنان صریح فرماندار کهگیلویه در مورد اعتبارات این شهرستان مورد پذیرش رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

صدای جنوب:

علی شهابی‌نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه کمیته برنامه‌ریزی در دهدشت اظهار کرد: اعتبارات شهرستان کهگیلویه نسبت به سال گذشته رشد ۳۵ درصدی داشته است.

 

وی با بیان اینکه همه بودجه شهرستان کهگیلویه فقط این ۱۷۰ میلیاردتومان نیست گفت: ۵۴۴ میلیاردتومان امسال از محل اعتبارات ملی برای آن لحاظ شده است.

 

شهابی‌نسب بیان کرد: ۸۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به چهار شهر و ۴۱ میلیارد تومان برای دهدشت غربی دیده شده است.

 

وی با بیان پروژه دهدشت_ چاروسا_دیشموک_باغملک مجوز ملی آن گرفته شده است عنوان کرد: امسال در قانون بودجه و متوازن ملی ۷۰ میلیاردتومان برای آن در نظر گرفته شده است.

 

شهابی‌نسب افزود: ۲۰ میلیارد تومان برای محور دهدشت چرام لحاظ شده و امسال این جاده به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی با توجه به نواسانات برقی در قلعه‌رئیسی اظهار کرد: ایجاد برق پایدار برای این بخش از مصوبات سفر رییس جمهور بوده و این موضوع را از شرکت برق استان پیگیری خواهم کرد.

 

شهابی‌نسب با بیان اینکه قبول دارم اعتبارات لحاظ شده برای کهگیلویه ناچیز است گفت: اگر می‌خواهیم نجات پیدا کنیم باید به سمت پروژه‌های بزرگ بریم، همه چیز منابع دولتی نیست، سرمایه‌داران این شهر در یاسوج و شیراز آسمان‌خراش می‌سازند، اگر این ساخت و سازها در دهدشت انجام می‌گرفت درآمدزایی برای شهر به همراه داشت.

به گزارش صدای جنوب، فرماندار کهگیلویه کیفیت توزیع اعتبارات را سوال‌برانگیز خواند و خطاب رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: پول دست شماست، شما مسئول هستید، چه هیزم تری این شهرستان به شما فروخته است؟ برای یک پروژه بعد از هفت سال ۱۲۰ میلیون دادند که معلوم نیست تخصیص پیدا کند یا نه، برخی اعتبارات را نگاه می‌کنیم شرم‌آور است.

(اینجا)

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت