پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 مرداد 1401 ساعت 11:05:: شناسه خبر: 123822

بازدید مسئولان ازپروژه های شهرستان چرام

پروژه های عمرانی چرام نیازمند نظارت بیشتر است. فرماندار، رئیس دفتر نماینده کهگیلویه بزرگ، معاون عمرانی فرماندار، بخشدار مرکزی، رئیس جهاد کشاورزی، راهداری و حمل و نقل جاده ای از محل تولیدعسل، جاده جوخانه به طسوج، آسفالت سرفاریاب و همچنین کار انتقال آب کشاورزی طسوج بازدید کردند. به گزارش صدای جنوب و روابط عمومی فرمانداری  […]

پروژه های عمرانی چرام نیازمند نظارت بیشتر است.

فرماندار، رئیس دفتر نماینده کهگیلویه بزرگ، معاون عمرانی فرماندار، بخشدار مرکزی، رئیس جهاد کشاورزی، راهداری و حمل و نقل جاده ای از محل تولیدعسل، جاده جوخانه به طسوج، آسفالت سرفاریاب و همچنین کار انتقال آب کشاورزی طسوج بازدید کردند.

به گزارش صدای جنوب و روابط عمومی فرمانداری  توفیقیان فرماندار چرام روزگذشته ضمن بازدید از محل تولید عسل و تقدیر از فعالان این رشته شغلی اظهار داشت: روستاهای شهرستان چرام هر یک از ظرفیت و توانمندی بالقوه ای در خصوص اشتغال و درآمدزایی برخوردار هستند و تنها باید نسبت به شناسایی، معرفی و توانمند سازی آنها گام برداشت.

فرماندار چرام افزود: در بخش تولید عسل، شهرستان چرام نیاز است در جهت ساماندهی افراد شاغل در این حوزه چاره ای اندیشید و در رفع مشکلات انها اقدام شود .

توفیقیان افزود: روستاییان و زنبورداران با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی از تسهیلات ارزان قیمتی که از سوی دولت در حال واگذاری می باشد، بهره مند گردند.

شایان ذکر است در این بازدید فرحبخش زنبور دار نمونه کشوری مشکلات و مطالبات خود را با مسولین مطرح نمودند.

فرماندار چرام در بازدید از آسفالت جاده سرفاریاب بر کیفیت اجرای کار تاکید کرد.

سید عبدالرحمان توفیقیان در ادامه بازدید خود از جاده طسوج گفت: این جاده با اعتباری به مبلغ ۱۲ میلیارد تومان و طول ۸کیلومتر در حال اجرا هست.

وی افزود: پنج و نیم کیلومتر بستر کوبی و یک و نیم کیلومتر عملیات خاک برداری ان  به اتمام رسیده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه پروژه‌های عمرانی در دست اجراست که باید حتما نظارت کامل بر فعالیت پیمان‌کاران داشته باشد، اضافه کرد: باید از اتلاف بیت‌المال در شرایط کنونی که کشور با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند جلوگیری و نظارت ها بیشتر شود.

وی بازدید از پروژه های عمرانی در دست اجرا و اعلام نظر نسبت به کیفیت فنی کارهای اجرایی مطابق پیشرفت فیزیکی عملیات ، برنامه زمانبندی را خواستار شد.

فرماندار چرام اضافه کرد: با توجه به فصل بارش انتظار داریم کار جاده طسوج تسریع داده شود.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی مردم روستای طسوج  همین راه ارتباطی است و این مسئله به مطالبه‌ی اصلی مردم این منطقه تبدیل شده است.

توفیقیان در ادامه کارانتقال آب کشاورزان را پیگیری و تاکید کرد با توجه به پیگیرها و حمایت مدیرکل جهاد کشاورزی و تاکید استاندار و نماینده کهگیلویه بزرگ مقدار ۵۵۰ متر لوله ۵اینچ  جهت انتقال آب برای آبیاری کشاورزان سیل زده سال گذشته  مهیا  و تحویل داده شده انتظار داریم که هر چه سریعتر کار انجام تا مشکل کشاورزان برطرف شود.

فرماندار شهرستان چرام اعتبار طرح روکش آسفالت و لکه گیری را ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت:روکش آسفالت این پروژه به طول ۵ کیلومتر و لکه گیری به متراژ ۱۳ هزار متر مربع در دست اجرا است.
این مسول با اشاره به اینکه پروژه از روزهای گذشته عملیات اجرایی آن آغاز شده است افزود :در صورت نبود مشکل تا پایان هفته این پروژه به پایان خواهد رسید.

توفیقیان در پایان از زحمات و پیگیری های استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و مدیر کل  جهادکشاورزی تقدیر و تشکر کرد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت