پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 مرداد 1401 ساعت 18:05:: شناسه خبر: 125016

گام های امید بخش در شهرک سرآسیاب و بهاران لنده

صدای جنوب  به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، شهردار لنده از ایجاد ساختارهای توسعه مدارانه برای رفع دغدغه های چندین ساله شهروندان شهرک های سرآسیاب و بهاران خبرداد. سلمان رنجبر با اشاره به مشکلات شهرک های الحاقی به شهر لنده گفت:یکی از دغدغه های مهم شورا و شهرداری لنده بحث رفع مشکلات شهروندان در این […]

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، شهردار لنده از ایجاد ساختارهای توسعه مدارانه برای رفع دغدغه های چندین ساله شهروندان شهرک های سرآسیاب و بهاران خبرداد.

سلمان رنجبر با اشاره به مشکلات شهرک های الحاقی به شهر لنده گفت:یکی از دغدغه های مهم شورا و شهرداری لنده بحث رفع مشکلات شهروندان در این دو شهرک بوده است.

شهردار لنده گفت: در خصوص شهرک سراسیاب و بهاران بحث نامگذاری معابر و کوچه ها بود که با همکاری شورای شهر این نامگذاری صورت و تابلوهای این معابر نیز خرید و در روزهای آینده نیز جانمایی خواهندشد.

وی گفت:زیرساخت های اساسی در شهرک های سرآسیاب و بهاران در گذشته صورت نگرفته است ولی این دغدغه مردم را در دستور کار قرار دادیم و به دنبال اجرایی کردن زیرساخت ها و جانمایی جداول و بحث جابجایی پایه های برق در حال اجرا است که بتوانیم در خصوص آسفالت این شهرک ها کارهای مهمی را اجرایی کنیم.

رنجبر تاکید کرد: توجه به مطالبات شهروندان در این دو شهرک به طور جد در دستورکار شهرداری وشورای شهر است و امیدواریم که پیگیری ها و تلاش های این مجموعه در خدمت به شهروندان شاهد برون رفت از مشکلات در این شهرک ها باشیم.

خبرنگار : Mohammad Riahy

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت