پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 مرداد 1401 ساعت 16:05:: شناسه خبر: 125182

تحقق شعار کار برای مردم با همراهی بنیاد علوی و گروه جهادی انجمن جوانان لنده+تصاویر

صدای جنوب  به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، همزمان با فصل بارشها بود که بسیاری ها از خانه های همشهریان لنده ای دچار مشکلاتی شده بودند که با درخواست گروه جهادی انجمن جوانان لنده و حمایت مدیر عامل بنیاد علوی کشور، تلاش بر این شد مشکل این دست از همشهریان مرتفع گردد. در ماه […]

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، همزمان با فصل بارشها بود که بسیاری ها از خانه های همشهریان لنده ای دچار مشکلاتی شده بودند که با درخواست گروه جهادی انجمن جوانان لنده و حمایت مدیر عامل بنیاد علوی کشور، تلاش بر این شد مشکل این دست از همشهریان مرتفع گردد.

در ماه های گذشته بود که در فضای مجازی فیلم و تصاویری از وضعیت زندگی برخی خانواده ها منتشر شد که به بواسطه ی بارش ها زندگی بر آنان سخت شد و گروه جهادی انجمن جوانان لنده بنابه وظیفه ی ذاتی خود در راستای رفع مشکلات آنان دست بکار شد.

در ابتدای تلاش برای رفع این مشکل جوانان این گروه اقدام به فعالیت در فضای مجازی و حقیقی کردند تا از این طریق بتوانند با جذب اعتبار کمک حال این دست از شهروندان شود.

در ادامه موضوع از طریق این گروه با مدیر عامل و مسولین بنیاد علوی درمیان گذاشته شد که با استقبال مدیر عامل بنیاد علوی (جناب آقای مهندس خاوه ای) منابع مالی در اختیار نهاد آبادانی و پیشرفت لنده و گروه جهادی انجمن جوانان قرار گرفت تا از طریق آن مشکل خانوار های نیازمند رفع گردد.

نیک بخت مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در لنده در این راستا گفت؛ از جمله ی حمایت های بنیاد، حمایت از گروه های جهادی است که به دور از توجه به منفعت طلبی از وقت و زندگی خود برای رضای خداوند تلاش میکنند تا خدمتی به مردم نمایند.

وی گفت در این راستا بنابه درخواست گروه جهادی انجمن جوانان، با مساعدت مدیر عامل بنیاد علوی کشور، اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان جهت ایزوگام، بازسازی و مرمت سقف خانه های نیازمندان که قبلا اعلام نیاز کردند اختصاص یافت.

در ادامه مجتبی محمدی عضو انجمن جوانان در این باره گفت؛ بنابه وظیفه ی انسانی خود به موضوع ورود کردیم که خوشبختانه امروز و با کمک این اعتبار و بصورت مشارکتی با مردم و برخی گروه های خیریه در شهرستان توانستیم بخش زیادی از شهروندان را کمک کنیم که تعداد آنان ۱۰۵ خانواده است.

وی افزود؛ در دیماه شناسایی ها توسط گروه جهادی انجمن انجام گرفت که با مساعدت و همکاری بنیاد علوی این کار بزرگ جهادی این روزها در سطح شهرستان به اتمام رسید.

✅ اعتماد مردم راز ماندگاری گروه جهادی انجمن جوانان شهرستان لنده

خبرنگار : Mohammad Riahy

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت