پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 شهریور 1401 ساعت 20:06:: شناسه خبر: 125378

بلاتکلیفی ۲ساله آسفالت روستای مالشیخ شهرستان لنده /رئیس بنیاد مسکن لنده:معارضات عامل تاخیر در آسفالت+تصاویر

صدای جنوب  به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، بیش از۲سال است که مراحل زیرسازی کوچه‌ها و معابر روستای مالشیخ به همت بنیاد مسکن و بنیادعلوی صورت گرفته است که روند آسفالت این روستا همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد. در ادامه پیگیری سوژه‌های رسانه‌ای و به منظور تعامل بهتر با شهروندان این بار مطالبه ساکنین […]

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، بیش از۲سال است که مراحل زیرسازی کوچه‌ها و معابر روستای مالشیخ به همت بنیاد مسکن و بنیادعلوی صورت گرفته است که روند آسفالت این روستا همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

در ادامه پیگیری سوژه‌های رسانه‌ای و به منظور تعامل بهتر با شهروندان این بار مطالبه ساکنین روستای مالشیخ از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده مبنی بر بلاتکلیفی ۲ساله آسفالت این روستا مورد مطالبه قرار گرفت.

رمضانی از شهروندان روستای مالشیخ در گفت وگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: بیش از ۲سال است که با تلاش و همت جهادی بنیاد مسکن و بنیادعلوی بحث زیرسازی کوچه‌ها و معابر اجرایی شده است که حقیقتاً جاری تقدیر دارد.

این شهروند مالشیخی گفت: اما این اقدام زیبا وجهادی مجموعه بنیاد مسکن و بنیاد علوی در این روستا اگر با آسفالت همراه می‌شد میزان رضایت‌مندی شهروندان از تلاش جهادی مدیران بهتر و بیشتر می‌شد.

محمدی دیگر شهروند مالشیخی گفت: تلاش صورت گرفته در ۲سال گذشته برای زیرسازی تمام روستا اقدام قابل تحسین بود ولی متأسفانه در ادامه راه این خدمت ناقص ماند و انتظار داشتیم که بنیاد مسکن وعلوی نسبت به آسفالت زیرسازی صورت گرفته اقدام می‌کردند.

وی گفت: قطعاً بخشی از زیرسازی صورت گرفته در این دوسال به واسطه بارندگی نیازمند مرمت دوباره است ولی اگر آسفالت صورت می‌گرفت شاهد تحول اساسی در خدمت‌رسانی در این روستای محروم بودیم.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان لنده در گفت وگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: روستای مالشیخ یکی از روستا‌های هدف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان لنده است که ۲سال پیش با همکاری دهیاری و شورای روستا و مجموعه بنیاد علوی بحث بازگشایی و زیرسازی معابر روستا اجرایی شده است.

شمس الله ربانی گفت: در این طرح برابر تفاهم نامه و قرارداد صورت گرفته با پیمانکار مقرر گردید که تنها ۲۰هزار متر را زیرسازی کند که بحث آسفالت آن نیز فوراً در دستورکار قرارگیرد.

وی گفت: پیمانکار پروژه به جای۲۰هزار متر اقدام به ۵۰هزارمتر کار زیرسازی کرد که خارج از تعهدات سازمانی بوده است و حتی روزی که خواستیم برای آسفالت ۲۰هزارمتر در سطح روستا اقدام کنیم و دستگاه‌های آسفالت را پیاده کنیم با معارضاتی مواجه شدیم.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان لنده گفت: پس از این اقدام با اطلاع‌رسانی به بخشداری، فرمانداری و دادستانی محترم بحث آسفالت این روستا نیمه تمام و دستگاه‌های آسفالت به روستای شیتاب منتقل شدند جهت آسفالت معابر این روستا که فعلا تا رفع مشکلات موجود در این روستا بحث آسفالت آن تنها برای ۲۰هزار متر در دستور کار است.

وی گفت: در صورت رفع مشکلات و معارضات این روستا بحث روند اجرایی کردن آسفالت آن نیز در اسرع وقت صورت خواهد گرفت.

خبرنگار : Mohammad Riahy

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت