پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 شهریور 1401 ساعت 00:06:: شناسه خبر: 126087

دلاوری‌های رزمندگان کهگیلویه برای نسل جوان تشریح و به تصویر کشیده شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت با توجه به هجمه دشمن خصوصا علیه جوانان افزود: می‌طلبد در طول سال مناسبت‌های مربوط به هفته دفاع مقدس را را برای نسل جوان بازخوانی کنیم.

صدای جنوب:

سید علی‌اصغر پوربهشت در جلسه ستاد بزرگداشت برنامه‌های هفته دفاع مقدس، هفته دفاع مقدس را یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی عنوان و اظهار کرد: ما باید جهت بازخوانی آرمان‌های رزمندگان دفاع مقدس نسبت به ترویج فرهنگ ایثار والای شهادت تلاش کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت با توجه به هجمه دشمن خصوصا علیه جوانان افزود: می‌طلبد در طول سال مناسبت‌های مربوط به هفته دفاع مقدس را را برای نسل جوان بازخوانی کنیم.

وی از اجرای ۶۲ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در دهدشت خبر داد و گفت: دیدار رزمندگان با رهبر انقلاب به صورت ویدئو کنفرانس از مهم ترین این برنامه‌هاست و در این برنامه از ۴۰۰ رزمنده دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

پوربهشت از اجرای صبحگاه مشترک، تجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت، غبارروبی قبور مطهر شهدا، رزمایش جهادی ادارات، میز خدمت در مصلای نماز جمعه، سخنرانی فرماندهان دفاع مقدس قبل از خطبه‌های نماز جمعه، اعزام گروه‌های جهادی و اکیپ‌های پزشکی به مناطق کمتربرخوردار به عنوان بخشی از این برنامه‌ها نام برد.

وی افزود: طی هفته دفاع مقدس چندین یادواره شهدا از جمله یادواره یک بانوی شهیده برگزار می‌شود.

پوربهشت فرهنگ دفاع مقدس را نشأت گرفته از فرهنگ عاشورا عنوان و با بیان این‌که این فرهنگ روز به روز مثل عاشورا زنده است، خواستار همراهی و همکاری همه دستگا‌ه‌ها به جهت برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس شد.

وی نقش شهرستان کهگیلویه در زمان جنگ را برجسته عنوان و با بیان این که متاسفانه آنگونه که باید دلاورمردی‌های رزمندگان ما به تصویر کشیده نشده است گفت: نیاز است این دلاوری‌های برای نسل جوان تشریح و به تصویر کشیده شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت