پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 مهر 1401 ساعت 08:07:: شناسه خبر: 126847

خبرهای کوتاه کهگیلویه و بویراحمد

پیش بینی اعتبار برای توسعه زیر ساخت های مارگون و راه اندازی مرکز ترک اعتیار در چرام از جمله خبرهای کوتاه این بسته خبری است.

به گزارش صدای جنوب  با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی ساختمان مرکز ترک اعتیاد امین رهایی در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع با همکاری بهزیستی شهرستان افتتاح شد.
امام جمعه چرام در این آیین گفت: علاج واقعه را باید قبل از وقوع انجام داد و نجات یک جوان آلوده به مواد مخدر والاترین کار جهادی است.
مدیرکل بهزیستی استان هم گفت: در تلاش هستیم تا آسیب‌های اجتماعی در جامعه هدف را به حداقل برسانیم.
آریا از ارائه تسهیلات به معتادانی که در مراکز ترک اعتیاد پاک شده اند خبر دا د و افزود: برای وارد شدن این افراد به بازار کسب و کار آمادگی داریم.
وی ادامه داد: مرکز ترک اعتیاد چرام با مشارکت بخش خصوصی با هزینه یک میلیارد و دویست میلیون تومان ساخته شد و برای خدمت رسانی به معتادانی که قصد ترک مواد مخدر را دارند آماده است.
***
دوره آموزشی کمک های اولیه در پاتاوه
در این دوره که در یکی از مدارس پاتاوه برگزار شد کارشناسان هلال احمر دانش آموزان را با نحوه ارزیابی و بررسی علائم حیاتی مصدوم، نحوه بازکردن راه هوایی و احیای قلبی ریوی CPR، نحوه کنترل خونریزی و حمل مصدوم آشنا شدند.
***
شست شورای سلامت بخش پاتاوه

نصب سطل زباله در ورودی وخروجی شهر، جمع آوری سگ‌های ولگرد و ارائه آموزش‌های بهداشتی توسط شبکه بهداشت در مدارس از مصوبات نشست شورای سلامت بخش پاتاوه بود.
**
فرماندار مارگون از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۱۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات متمم سفر رییس جمهور و محرومیت زدایی برای توسعه زیرساخت های زندگی مردم در این شهرستان پیش بینی شده است.
***
به گفته معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد؛ چنانچه تسهیلات سرمایه در گردش برای تامین مواد اولیه ۱۱ واحدی که امسال به چرخه تولید برگشته اند تامین نشود احتمال اختلال در ادامه فعالیت آن ها وجود دارد.
***
اجتماع بزرگ بانوان فاطمی امت محمد رسول الله با حضور اقشار مختلف بانوان در باشت برگزار شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت