پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 آبان 1401 ساعت 18:08:: شناسه خبر: 127088

فرماندار کهگیلویه: بسیج دانش اموزی باید پایگاه روشنگری جامعه باشد

فرماندار کهگیلویه با تعدادی از نماینده واحد‌های دانش آموزی و نخبگان علمی مدارس این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

صدای جنوب:

فرماندار کهگیلویه با تعدادی از نماینده واحد‌های دانش آموزی و نخبگان علمی مدارس این شهرستان دیدار و گفتگو کرد

در استانه هفته بسیج دانش آموزی طی جلسه ای نمایندگان واحدهای بسیج دانش اموزی با فرماندار کهگیلویه دیدار و به بیان نکته نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص آموزش و مشکلات شهری پرداختند.

رسیدگی به مسائل تربیتی و پرورشی، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، اجرای عدالت آموزشی و لزوم خارج کردن دانش آموزان از آموزش صرف و تک بعدی بودن از مهمترین دغدغه‌های مطرح شده از سوی دانش آموزان بود.

سید عبدالعزیز موسوی اصل در این نشست با اشاره به فرا رسیدن روز ۱۳ آبان و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب این روز را روز استواری و عزم راسخ ملت ایران در مقابل ترفند استکبار دانست.

وی با بیان اینکه تحقق اهداف آموزشی و تربیتی بیش از پیش نیازمند تلاش سازمان های دانش اموزی بخصوص بسیج دانش اموزی است تاکید کرد: بسیج دانش‌آموزی به عنوان یک نهاد ارزشمند و پرورش‌دهنده است و دانش‌آموزان عضو این نهاد، در عرصه‌های مختلف، باید فعالیت‌ های روشنگرانه انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمنان انقلاب و ایران،از راه کم رنگ کردن جلوه های انقلابی و تحریک احساسات نوجوانان قصد نفوذ دارند تاکید کرد: برگزاری نشست‌های مکرر علمی، کرسی های ازاد اندیشی، بصیرتی و روشنگری توسط دانش اموزان بسیجی می‌تواند به اقناع و توجیه نوجوانان کمک کند.

وی خاطر نشان کرد: بسیج دانش آموزی باید در همه امورات الگو باشد و وظیفه اصلی شان کمک رسانی به دیگر دانش آموزان از طریق مطالبه گری از دستگاههای اجرایی و یاری رساندن به مجموعه آموزش و پرورش و مدارس است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت