پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 آبان 1401 ساعت 08:08:: شناسه خبر: 127583

۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای تقویت زیرساخت های شهری و خدماتی امسال ۱۱۰ میلیارد تومان از محل‌های مختلف به شهرداری‌های استان اختصاص داده شد.

به گزارش صدای جنوب ، کیامرث حاجی‌زاده شامگاه شنبه در نشست شورای راهبردی استان در یاسوج اظهار داشت: با اختصاص این حجم از اعتبارت انتظار داشتیم ۵۰ درصد آن صرف مدیریت شهری و زیرساخت‌ها شود اما همه این پول ها صرف پرداخت حقوق شد که از شهرداری‌ها  گلایه مندیم.

۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

وی ادامه داد: از محل اعتبارات سفر ۱۵۰ میلیارد تومان برای نصب نیوجرسی در محورهای استان از یاسوج- بابامیدان تا یاسوج به سمیرم اختصاص داده شده  است .

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بیشترین عامل تصادفات مربوط به خودروهای شوتی حامل اتباع بیگانه است، افزود: محورهای استان برای شوتی‌های حامل قاچاق اتباع بیگانه و قاچاق کالا ناایمن می شود که در این باره راه‌اندازی پاسگاه میمند ضروری است.

حاجی‌زاده ابراز داشت: شرکت توزیع نیروی برق و فناوری ارتباطات استان بدون اینکه هزینه‌ای به این دستگاه‌ها ارائه شود در حال کار هستند اما مابقی دستگاه‌ها با وجود تخصیص های زیاد کاری از پیش نبرده اند.

رشد ۲۶درصدی تصادفات جاده ای در استان 

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به اینکه امنیت جاده‌ها به لحاظ ترافیک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: امسال ۱۵ هزار و ۴۸۵ مورد تصادف در استان رخ داده که افزایش ۲۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

سردار کیقباد مصطفایی به کاهش یک درصدی متوفیان حوادث رانندگی اشاره کرد و افزود: کهگیلویه و بویراحمد ششمین استان به لحاظ نرخ وقوع تصادف در هر یکصد هزار نفر است.

به گفته فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد میانگین نرخ وقوع تصادفات در کشور طی هفت ماهه امسال یک هزار و ۴۳۲ فقره بوده اما آمار این استان ۲ هزار و ۱۷۱ فقره است که زنگ خطر وقوع تصادفات در استان به صدا درآمده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت