پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 آذر 1401 ساعت 21:09:: شناسه خبر: 128766

اجرای طرح مادرتر ها با مشارکت دستگاههای فرهنگی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: کم کاری برای انتقال آرمان‌ها و اندیشه‌های انقلاب به نسل جدید مشهود است

به گزارش  صدای جنوب  معاون سیاسی و امنیتی استاندار در جلسه مادرتر‌ها گفت: در حوزه جمعیت آمار کهگیلویه و بویراحمد در زمینه کاهش ازدواج، افزایش طلاق و کاهش فرزند آورینگران کننده است که باید در این زمینه چاره اندیشی شود.
جواد هاشمی مهر به طرح‌های ارائه شده از سوی حوزه بانوان استانداری اشاره کرد و افزود: طرح فرزندآوری یکی از مهمترین طرح هایی است که بر اساس آن راهکارهایی با هدف افزایش جمعیت ارائه می شود و این طرح می‌تواند در افزایش ولادت‌ها موثر باشد.
وی با انتقاد از کم کاری برخی دستگاه‌ها گفت: کم کاری برای انتقال آرمان‌ها و اندیشه‌های انقلاب به نسل جدید مشهود است و نتواستیم این آرمان‌ها را به نسل جدید منتقل کنیم.
هاشمی مهر به حمایت‌های دستگاه‌های مختلف برای فرزندآوری اشاره کرد و گفت: کمک به زوج‌های نابارور، پرداخت تسهیلات فرزندآوری، واگذاری زمین و کمک‌های بیمه سلامت از طرح‌های تشویقی برای فرزندآوری است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به اینکه جمعیت کشور رو به سمت کهنسالی می‌رود، افزود: کشور برای توسعه و پیشرفت نیازمند اندیشه نو است  و باید برنامه‌های جدی برای فرزندآوری در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.
گفتنی است در این جلسه دو طرح از سوی حوزه بانوان استانداری برای فرزند آوری مطرح شد که شامل طرح فراخوان فرزندآوری و طرح جهاد تبیین بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت