پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 دی 1401 ساعت 15:10:: شناسه خبر: 129169

امام جمعه دهدشت:

پیشرفت پتروشیمی دهدشت در دولت جدید خوب است

امام جمعه دهدشت بیان کرد: وزارت نفت امورات شخصی مردم را دست هر کسی نسپارد چرا که باعث سلب اعتماد عمومی نسبت به دولت و حاکمیت می‌شود.

صدای جنوب:

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دهدشت، شاخ و شانه‌ کشیدن نتانیاهو که اگر جمهوری اسلامی دست از آزار منطقه برندارد به جمهوری اسلامی ایران حمله نظامی می‌کنیم اظهار کرد: اندازه شما این مباحث نیست، ایران اسلامی منتظر یک بهانه است اگر غلطی از شما سر بزند اولین اشتباه شما آخرین اشتباه‌تان خواهد بود و جمهوری اسلامی با کسی مماشات ندارد و تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

 

امام جمعه دهدشت افزود: شما برای مصرف درونی خودتان لاف در غربت می‌زنید و فکر می‌کنید برای جمهوری اسلامی مصرف داخلی دارد که ندارد.

 

وی روز صنعت پتروشیمی را یادآور شد و بیان کرد: پیشرفت پتروشیمی دهدشت در دولت جدید خوب است و می‌طلبد مسئولان پول بیشتری به این پروژه تزریق کنند.

 

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با توجه به تعطیلی پتروشیمی دشت‌مازه گفت: چرا به کسانی که توانایی و تخصص در کار ندارند کار واگذار می‌شود، مردم به جان هم می‌افتند، البته با پیگیری‌های استاندار و نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی کار در منطقه دیگر فعال خواهد شد.

 

امام جمعه دهدشت بیان کرد: وزارت نفت امورات شخصی مردم را دست هر کسی نسپارد چرا که باعث سلب اعتماد عمومی نسبت به دولت و حاکمیت می‌شود.

 

وی در ادامه صحبت‌های‌ خود با بیان این که عصر امروز عصر قیام فاطمی و عصر تزویر و ترور شخصیتی امام علی(ع) است گفت: حضرت زهرا(س) در چنین عصری به جهاد اکبر و جهاد تبیین پرداختند و امروز نقش همه ما فاطمی است و باید نسبت به جهاد تبیین اهتمام داشته باشیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت