پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 دی 1401 ساعت 14:10:: شناسه خبر: 130149

خبر ویژه مدیر هتل المپیک باقری یاسوج برای زوج های جوان/برنامه متفاوت برای شب میلاد خضرت زهرا (س)+تخفیفات و هدایای ویژه

جشن بزرگ مجتمع تفریحی، ورزشی و گردشگری هتل المپیک باقری یاسوج به مناسبت میلاد با سعادت فاطمه زهرا(س) برگزار می‌شود.

جشن بزرگ مجتمع تفریحی، ورزشی و گردشگری هتل المپیک باقری یاسوج به مناسبت میلاد با سعادت فاطمه زهرا(س) برگزار می‌شود.

توکل آزادی با اعلام این خبر اظهار داشت: مجتمع هتل المپیک باقری یاسوج به مناسب میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) جشن بزرگی به همراه تخفیفات ویژه برای بانوان به همراه هدایای نفیس برگزار میکند.

مدیر مجتمع هتل المپیک باقری در بیان جزئیات این جشن گفت: هتل ما از پنج شنبه به مدت سه شب تخفیفات ویژه ۲۵ درصدی برای کل بانوان کهگیلویه و بویراحمد و تخفیف ۵۰ درصدی برای بانوان با نام فاطمه و زهرا تدارک دیده است.

وی ادامه داد: برای جشنی که به همین مناسبت پنج شنبه شب در هتل برگزار میشود علاوه بر نورافشانی ، برنامه های طنز، همخوانی گروه سرود ناشنوایان و قرعه کشی از بانوان با نام های فاطمه و زهرا به همراه ۱۴ کارت هدیه ۲ میلیون ریالی و دیگر برنامه‌های مفرح تدارک دیده شده است.

آزادی یک خبر خوب هم برای زوج های جوان داشت، او گفت: از ۲۳ مرداد تا ۲۲ بهمن ماه هتل نارین با ظرفیت ۳۰۰ نفری به صورت رایگان میزبان همه زوج های جوانی است که به هر نحو توان مالی برگزاری جشن ازدواج را ندارند.

توکل آزادی گفت: رسالت اجتماعی هتل المپیک باقری یاسوج ایجاب میکند از همه ظرفیت هایمان برای باز کردن گرهی از مشکلات مردم و جوانان این استان برداریم و به لطف حمایت های معنوی مردم با وجود مشکلات و هزینه هایی که هست اما دلگرم تر از قبل در این مسیر میرویم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت