پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 بهمن 1401 ساعت 15:11:: شناسه خبر: 130951

۳۸۷ کیلوگرم تریاک در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد کشف شد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۳۸۷ کیلو گرم ماده افیونی تریاک از چند دستگاه خودروی سواری در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش صدای جنوب  سردار “کیقباد مصطفایی” روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های “گچساران، باشت و دنا” ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محورهای مواصلاتی استان ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به ۲ دستگاه خودروی پژو پارس، یک دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

مصطفایی بیان کرد: مأموران در بازرسی از این خودروها ۳۸۷ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در آنها جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این رابطه ۵ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودروهای حامل مواد مخدر نیز به پارکینگ منتقل شدند،

مصطفایی تاکید کرد که مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر همچنان ادامه دارد و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

از ابتدای امسال تاکنون حدود ۸ تن انواع مواد مخدر در جادهای استان کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شده است و در این زمینه ۲ هزار قاچاقچی دستگیر شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت