پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 بهمن 1401 ساعت 18:11:: شناسه خبر: 131775

گزارش عملکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در دهه فجر/وقتی عبودی و همکاران سنگ تمام گذاشتند…

تزریق شور و نشاط و در کنار آن ایجاد آگاهی یکی از رسالت های فرهنگ و ارشاد اسلامی است ، جامعه ای که شور نشاط از آن حذف شود در واقع مسیر پیشرفت و تعالی مسدود شده است ، در کنار این سرزندگی باید در جامعه ایجاد آگاهی کنیم . اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در ایام الله دهه مبارک فجر پرفروغ ظاهرشد و عبودی وهمکاران باعملکرد درخشان نمره قبولی گرفتند.

صدای جنوب:

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه ، عبدالکریم عبودی، گزارشی از برنامه های اجرا شده ی دهه فجر در شهرستان کهگیلویه را داد و گفت :تزریق شور و نشاط و در کنار آن ایجاد آگاهی یکی از رسالت های فرهنگ و ارشاد اسلامی است ، جامعه ای که شور نشاط از آن حذف شود در واقع مسیر پیشرفت و تعالی مسدود شده است ، در کنار این سرزندگی باید در جامعه ایجاد آگاهی کنیم .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه افزود:تبیین عملکرد انقلاب در این ۴۴ سال برای مردم ، خود بخشی از این ایجاد آگاهی است ، که ملت فهیم ما بدانند چه پیشرفت هایی شده و چه گام‌های بلندی برداشته شده ، البته کاستی‌هایی وجود دارد ، ولی همت ما این باشد در زیر سایه این انقلاب اسلامی و راهبری مقام معظم رهبری ، این کاستی‌ها را نیز رفع کنیم و مجالی برای بیگانگان و بهانه جویانِ این انقلاب اسلامی نگذاریم ، هر چند انقلاب ما بیدی نیست که با این بادها بلرزد .

وی در پایان  از همه هنرمندان ، همکاران ، اصحاب رسانه ، نهادها و سازمان هایی که در برگزاری باشکوه برنامه های ایام الله دهه فجر همکاری کردند ، تقدیر و تشکر به عمل آورد و برنامه های دهه مبارک فجر را به شرح ذیل تشریح نمود:

۱. برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی در شهر سوق با موضوع دهه مبارک فجر ۲. برگزاری جلسه کمیته فرهنگی و هنری دهه مبارکه فجر کهگیلویه ، با حضور امام جمعه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ۳. نشست با دهیاران روستاهای پرجمعیت جهت برگزاری جشن های ایام الله دهه فجر ۴. برگزاری جنگ شادی به مدت ۴ شب در سالن مجتمع فرهنگی هنری شماره ۱ وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه ۵. برگزاری جشن انقلاب در شهر قلعه رئیسی ۶. برگزاری شب شعر انقلاب با حضور شاعران در دهدشت ۷. برگزاری جشن انقلاب در بخش سوق و روستاهای تابعه (دزک ، خلیفه ای ، بی بی زلیخایی ، حسینیه شهدای سوق) ۸. برگزاری جشن بزرگ انقلاب در روستای طولیان ۹. برگزاری جشن انقلاب در زندان دهدشت ۱۰. برگزاری جشن انقلاب در روستای سرپری ۱۱. برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع انقلاب برگزاری کاروان جشن انقلاب در ۱۳ مدرسه با همکاری نهاد امام جمعه و آموزش و پرورش به شرح ذیل می باشند:  ۱.مدرسه شهید مطهری ۸بهمن ۱۴۰۱ ۲.مدرسه شهید بهشتی ۹بهمن ۱۴۰۱ ۳.مدرسه شهید آوینی ۱۰بهمن۱۴۰۱ ۴.مدرسه ابن سینا ۱۱بهمن۱۴۰۱ ۵.دبیرستان شاهد ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ۶.دبیرستان نمونه شهید ثانی ۱۶ بهمن۱۴۰۱ ۷.مدرسه جوادیه ۱۷ بهمن۱۴۰۱ ۸.مدرسه شهید رجایی ۱۸ بهمن۱۴۰۱ ۹.مدرسه امام صادق ع ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰.دبستان شاهد ۲۰بهمن۱۴۰۱ ۱۱.مدرسه شهید نواب صفوی سوق ۲۰بهمن۱۴۰۱ ۱۲.دبیرستان سماء ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ۱۳.دبیرستان معرفت ۲۱ بهمن۱۴۰۱ )

۱۴.برگزاری جشن میدان انقلاب به مناسبت دهه فجر به صورت زنده از شبکه دنا

 

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت