پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 بهمن 1401 ساعت 00:11:: شناسه خبر: 131801

توئیت‌‌های بزرگواری علیه استاندار تمامی ندارد/ چرا عملکرد احمدزاده خیلی‌ها را عصبانی می‌کند/جزئیات

آقای بزرگواری باید پاسخ دهد در هشت سال نمایندگی مردم در مجلس چه کار موثری برای کهگیلویه بزرگ کرده است؟ در حوزه فرهنگ چه کرده است؟

سید علی احمدزاده، استاندار دولت مردمی و انقلابی سیزدهم است که در شرایطی سکان مدیریت این استان را به عهده گرفت که انتظارات مردم از دولت بسیار بالا بود و برای همین کار او به ویژه در شروع بسیار سخت شد.

او تلاش کرد تا مدل جدیدی از مدیریت را در این استان پیاده کند و موفق هم بود؛ مردم در این دوره بیشتر استاندارشان را در کنار خودشان دیدند و مدیریت ارشد استان در این دوره دلسوزانه و خاکی هر جا لازم بود در بین مردم حاضر می‌شد.
نوع ارتباطات احمدزاده با دولتمردان مرکزنشین هم به گونه‌ای بود که این استان در کانون توجهات قرار گرفت و این استان محل تردد مسئولان کشوری شد؛ بودجه‌ها بیشتر شد و بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام مجدد جان گرفتند و خیلی از آنها در هفته دولت و دهه فجر تحویل مردم شدند.
این‌ها موفقیت کمی نبودند اما موانع و محدودیت‌های اعتباری و اقتصادی هم کم نبودند.
از طرفی، چینش های مدیریتی استان باید بر اساس اصول و روش خاص و عادلانه چیده میشد و این‌ها کار احمدزاده را در مدیریت استان سخت‌تر می‌کرد اما در سر جمع کارنامه دولت در این استان موفق بود و شخص رئیس‌جمهور از عملکرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعلام رضایت کرد.

اما این‌ها هیچکدام به معنای نبودن ضعف در عملکرد تیم مدیریتی‌ نیست و شخص استاندار بارها در جلسات گفته که برخی از مدیران دارای عملکرد ضعیف بزودی تغییر میکنند اما آنچه عجیب به نظر می‌رسد انتقادات بی‌امان چند چهره خاص از جمله علی‌محمد بزرگواری است که هر روز و هر ساعت یک‌مطلب علیه شخص استاندار منتشر می‌کند.
صرف انتقاد نماینده سابق کهگیلویه محل ایراد نیست اما اینکه او همه چیز را رها کرده است و فقط علیه یک شخص مطالب تخریبی منتشر می‌کند، محل شک و تردید است.

آقای بزرگواری آنچنان شبانه‌روزی علیه استاندار فعالیت می‌کند که گویا این استان مشکل دیگری ندارد و دغدغه دولت و ملت همین موضوع است!
بهتر است آقای بزرگواری دیدگاهش را در مورد استاندار مطرح کند و قضاوت را به مردم بسپارد که بهترین داورها هستند نه اینکه بخواهد با تخریب و بی‌اخلاقی هر موضوعی را به مدیریت استاندار ربط دهد و از هر فرصتی برای تضعیف دولت در این استان بهره گیرد.
اگر واقعا منافع شخصی در میان نیست دلیلی ندارد یک چهره سیاسی که در دانشگاه و حوزه فرهنگ مسئولیت دارد، همه چیز را رها کند و بچسبد به تخریب یک استاندار!
آقای بزرگواری باید پاسخ دهد در هشت سال نمایندگی مردم در مجلس چه کار موثری برای کهگیلویه بزرگ کرده است؟ در حوزه فرهنگ چه کرده است

در این شرایط هر کسی ادعا دارد طرفدار و دلسوز مردم و دولت است باید به خدمتگذاران آنها کمک کند و شرایط را برای انجام کارهای بیشتر و بزرگتر فراهم کند نه اینکه بخواهد چوب لای چرخ مسئولان و خادمان مردم بگذارد!

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت