پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 بهمن 1401 ساعت 17:11:: شناسه خبر: 131899

دشمن بداند قدر نعمت انقلاب اسلامی را می‌دانیم

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه ایران اسلامی قدرتمندتر از آن است که دشمن حتی خیالی برای تجزیه داشته باشد، گفت: قدر نعمت انقلاب اسلامی را می‌دانیم، برای وجب به وجب خاک وطن شهید دادیم.

سید علی احمدزاده در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی آوای چکاوک از برگزار کنندگان این جشنواره قدردانی کرد و گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه آفریدند.

استاندار اظهار داشت: مردم استان شهیدپرور و ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد در جای جای این استان در ۲۲ بهمن به خیابان ها آمدند و حمایت خود از انقلاب اسلامی اعلام کردند.
وی خاطرنشان کرد: هر زمانی که دشمن خیال خام کرده که می‌تواند به کشور آسیب برساند مردم در روزی مانند ۲۲ بهمن به خیابان آمدند و از انقلاب و دستاوردهای چهار دهه انقلاب به خوبی دفاع کردند.
استاندار اظهار داشت: در حوادث اخیر، دشمن هر چه در توان داشت به میدان آورد، تنها نتوانست نیروی نظامی خود را به میدان بیاورد چرا که می‌دانست اگر قدرت نظامی را به میدان بیاورد پایان جنگ با ما خواهد بود.
دکتر احمدزاده بیان کرد: دشمن در جنگ ترکیبی اخیر، از رسانه‌، سلبریتی و هر چه در توان داشت و برای چنین روزی هر آنچه روی آن کار کرده بود را به صحنه آورد اما با همه توان و قدرتی که داشت در مقابل مردم عزیز، نجیب و همیشه در صحنه ایران شکست خورد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جنگ شناختی یکی از موارد جنگ ترکیبی بود که دشمن تلاش کرد در جنگ شناختی باورها و مقدسات مردم را تغییر داده و وارونه جلوه دهد.
دکتر احمدزاده ادامه داد: اما با عنایت خداوند، هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری و حضور مردم دشمن شناس ایران اسلامی در جنگ ترکیبی که دشمن با تمام امکانات، شخصیت ها و تجهیزات به میدان آورده بود این توطئه ها خنثی شد.
وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی قدرتمندتر از آن است که دشمن حتی خیال تجزیه داشته باشد، گفت: قدر نعمت انقلاب اسلامی را می‌دانیم چرا که برای وجب به وجب این خاک شهید دادیم.
دکتر احمدزاده بیان کرد: در برخی مناطق استان جمعیتی که در راهپیمایی حضور داشتند ۳۰ درصد و برخی دیگر مناطق ۵۰ تا ۶۰ درصد بیشتر از سال‌های گذشته و حتی قبل از دوران کرونا بود و راهپیمایی باشکوه و چشم‌گیری در تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد و ایران عزیز به ثبت رسید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود از سپاه و فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت برگزاری جشنواره آوای چکاوک قدردانی کرد و گفت: رزمندگان تیپ ۴۸ فتح هم‌ اکنون در دمای منفی ۴۰ درجه شمالغرب کشور در حال پاسبانی و نگهبانی هستند و اخیرا یکی از نیروهای بسیجی این تیپ قهرمان به درجه رفیع شهادت نائل شد.
احمدزاده بیان کرد: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی شادی‌آفرین نیاز استان است و ما به مراسمات و مجالس شادی آفرین و بانشاط که رنگ و بوی دینی دارد نیازمندیم.
استاندار از هنرمندان خواست اینگونه جشن‌ها را توسعه دهند و هم هنر خود را به مردم نشاط دهند هم زمینه شادی و نشاط را فراهم کنند.
دکتر احمدزاده با بیان اینکه قدردان هنرمندان استان هستیم، خاطرنشان کرد: سپاه فتح، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و سایر نهادهای فرهنگی بدانند کارهای فرهنگی و هنری مورد حمایت مدیریت استان قرار دارد و از برنامه‌های فرهنگی حمایت می‌کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت