پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 اسفند 1401 ساعت 08:12:: شناسه خبر: 132683

تاکید فرماندار کهگیلویه بر تامین و توزیع بهینه میوه شب عید

فرماندار کهگیلویه گفت: تمهیداتی اندیشده شود تا میوه شب عید و کالاهای اساسی به میزان کافی تامین و در سطح شهرستان بصورت متوازن و بهینه توزیع شود.

صدای جنوب:

فرماندار کهگیلویه گفت: تمهیداتی اندیشده شود تا میوه شب عید و کالاهای اساسی به میزان کافی تامین و در سطح شهرستان بصورت متوازن و بهینه توزیع شود

عبدالعزیز موسوی در جلسه کارگروه تنظیم بازار با اشاره به نوسانات بازارو شرایط حاکم بر ان در سخنانی گفت: کارگروه تنظیم بازار یکی از مهمترین جلسات شهرستان در استانه عید نوروز است، باید مصوبات با جدیت و تلاش بیشتری پیگیری و اجرایی شود.

وی با تاکید بر حضور مستمر بازرسان در سطح بازار اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود، پیش بینی بازار شب عید بایستی با جدیت بیشتری توسط اعضاء کارگروه در دستور کار قرار گیرد

وی اضافه کرد: برای ممانعت از افزایش تخلفات احتمالی، انجام گشت های مشترک و حضور مستمر بازرسان در سطح بازار علاوه بر افزایش اعتماد عمومی، موجب جلوگیری از قانون گریزی و تخلفات خواهد شد.

موسوی تاکید کرد: در خصوص تامین میوه مورد نیاز شب عید، اداره تعاون روستایی و جهاد کشاورزی به عنوان متولیان امر به گونه‌ای عمل کنند تا میوه به موقع و به اندازه تامین و در غرفه های ویژه تنظیم بازار با قیمتی زیر قیمت بازار در اختیار مردم قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد : سال گذشته اقدام خوبی در ساماندهی مراکز توزیع میوه شب عید صورت گرفت که انتظار می رود دستگاه های مسئول با استفاده از تجربیات سال گذشته و رفع مشکلات معمول در این خصوص اقدام نمایند.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت