پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 اسفند 1401 ساعت 09:12:: شناسه خبر: 132725

تعمیر و نگهداری ابنیه های فنی راههای روستایی بخش موگرمون با همکاری اداره راهداری+تصاویر

بخشدار موگرمون از تعمیر و نگهداری ابنیه های فنی در راه های روستایی بخش موگرمون با همکاری اداره راهداری خبر داد. 

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، بخشدار موگرمون از تعمیر و نگهداری ابنیه های فنی در راه های روستایی بخش موگرمون با همکاری اداره راهداری لنده خبر داد. 

مهندس آخش با تبریک اعیاد شعبانیه ،خاصه میلاد منجی عالم بشریت مهدی موعود ،پنج میلیارد ریال در یک ماه گذشته برای تعمیر و نگهداری ابنیه های فنی راههای روستایی بخش موگرمون هزینه شد.

وی افزود : پل ها و دیوارهای حائل از ابنیه های فنی هستند که بی توجهی در زمان ساخت ، عدم حفاظت و نگهداری به موقع ،مخصوصا بارندگی ها می تواند عوامل جدی آسیب زای آنها باشد و دستخوش تغییرات شوند و در کنار اهمیت آنها ، دسترسی و تردد را با مشکل روبرو گرداند .

بخشدار موگرمون عنوان کرد؛ با توجه به اینکه اکثر ابنیه راههای روستایی بخش موگرمون قدمتی بیست ساله به بالا داشته و در تمامی پل های آن به موضوع رادیه و برید بی توجهی شده و در مواردی زهکشی لازم نیز انجام نگرفته است . لذا آب شستگی های متمادی باعث خالی شدن زیر کوله ها و دستک ها و مواردی تخریب دیوارهای حائل شده است که پل محور لنده به تراب یکی از همین موارد بوده است.

مهندس آخش تصریح کرد: در یک ماه گذشته اداره راهداری موارد آسیب دیده را در بخش موگرمون با صرف هزینه پنج میلیارد ریالی تعمیر و اصلاح نموده و موارد دیگری را در بخش مرکزی در هفته آتی با مبلغ سه میلیارد ریال ادامه خواهد داد . ضمن خدا قوت به مجموعه راهداری ، از همراهی و صبوری مردم عزیز سپاسگزاریم و در آینده ای نزدیک خبر های خوبی در راه است و از تاخیرات به وجود آمده به علت بارندگی ها پوزش می طلبیم.

خبرنگار : Mohammad Riahy

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت