پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 اسفند 1401 ساعت 08:12:: شناسه خبر: 132752

مشارکت های مردمی برای کمک به معلولان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشارکت های مردمی برای کمک به توانمندسازی معلولان این استان در سالحاری نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۱۰درصد افزایش یافت.

محمدکریم آریا  افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ میلیارد تومان از سوی خیران بومی و غیربومی برای تامین امکانات مورد نیازهای مختلف معلولان کهگیلویه و بویراحمدی اهدا شده است.

وی بیان کرد: بخشی از این اعتبار برای تامین تجهیزات مورد نیاز معلولان هزینه شده و بقیه نیز برای تحقق مطالبات آنان براساس اولویت های ضروری صرف خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: استفاده از ظرفیت نهادهای حمایتی مانند بنیاد علوی یکی از دلایل افزایش این اعتبارات است.

آریا تاکید کرد: استفاده از ظرفیت رسانه های ارتباط جمعی تصویری و مکتوب به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از راهبردهای بهزیستی برای جلب مشارکت خیران نیکوکار اثرگذار هم بوده است.

وی با یادآوری محدود بودن اعتبارات بهزیستی از خیران نیکوکار خواست تا کمک های خود برای خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز معلولان کهگیلویه و بویراحمد و تامین سایر نیازهای آن را به اداره کل بهزیستی استان یا شهرستان های تابعه تحویل دهند.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: خیران نیکوکار همچنین می توانند کمک های نقدی خود برای تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز معلولان را به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۱۸۲۸۱۳۴۰ واریز کنند.

استان ۷۲۶هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ۱۱ هزار نفر معلول جسمی و حرکتی دارد.

آریا تاکید کرد: هم اکنون ۲۳ هزار نفر از شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی از خدمات بهزیستی بهره مند هستند.

وی عنوان کرد:پرداخت کمک هزینه تحصیلی، خدمات آموزشی، تامین تجهیزات پزشکی، کمک هزینه اقلام بهداشتی، پرداخت وام های اشتغال و مسکن از مهمترین خدمات بهزیستی استان به جامعه هدف است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت