پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 فروردین 1402 ساعت 17:01:: شناسه خبر: 133398

امدادرسانی امدادگران جمعیت هلال احمرکهگیلویه تحسین نماینده بویراحمد، دناومارگون را برانگیخت

امدادرسانی امدادگران جمعیت هلال احمرکهگیلویه در نجات جان ۴سرنشین خودروی سمند در محور دهدشت-بهبهان، تحسین نماینده بویراحمد، دناومارگون را برانگیخت.

صدای جنوب:

امدادرسانی امدادگران جمعیت هلال احمر کهگیلویه تحسین نماینده بویراحمد، دناومارگون را برانگیخت.
به گزارش صدای جنوب، عصرامروز و درپی واژگونی خودروی سمند درمحور دهدشت بهبهان، امدادگران جمعیت هلال احمرکهگیلویه درپایگاه امدادی فیلگاه به سرعت در محل تصادف مراجعه کردند.
دراین سانحه چهار سرنشین خودروی سمند دچار مصدومیت شدند و با عکس العمل مناسب امدادگران جمعیت هلال احمرکهگیلویه نجات پیداکردند.

سانحه دیدگان خودروی سمند برای ادامه درمان به بیمارستان امام خمینی دهدشت (ره) انتقال یافتند.
مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد، دناومارگون که در حال عبور ازاین مسیر بود درصحنه تصادف حاضر و ازنزدیک بر کارامدادرسانی به حادثه دیدگان نظارت کرد و سرعت و دقت امدادگران را تحسین نمود.
برهمین اساس،روشنفکر سپس طی تماس با فلاحی دوست مدیرعامل جمعیت هلال احمرکهگیلویه وبویراحمد ضمن قدردانی از خدمات هلال احمر در استان، به طور ویژه عملکرد امدادگران جمعیت هلال احمرکهگیلویه که سرنشیان این خودرو رانجات دادند تحسین کرد. و از فلاحی دوست خواست از این افراد تجلیل شود.

سیدعادل رهبریان رییس جمعیت هلال احمرکهگیلویه نیز در گفت وگو باصدای جنوب،گزارشی از خدمات این دستگاه در ایام عیدنوروز را ارایه کرد.

رهبریان افزود: این جمعیت در طول تعطیلات نوروز با تمام ظرفیت آماده ارائه خدمات امدادی به مسافران است.

وی با اشاره به تصادف عصرامروز،با قدردانی از نگاه ویژه روشنفکر نماینده مردم بویراحمد، دناومارگون درمجلس شورای اسلامی از امدادگران جمعیت هلال احمرکهگیلویه، این قبیل حمایت ها را قوت قلبی برای امدادگران در انجام مسئولیت امدادی برشمرد و از ایشان نیز قدردانی کرد.

نظرات

  1. کارن گفت:

    سپاس خدای را که به ما این توانی رو داده که بتوانیم به مردم شریف کمک کنیم

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت