پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 فروردین 1402 ساعت 13:01:: شناسه خبر: 133585

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استاندار کهگیلویه وبویراحمد خبرداد:

اعطای جایزه ملی جمعیت در کهگیلویه وبویراحمد

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: مساله جمعیت از جمله مسائلی است که با فوریت در دستور کار نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است و به جهت کمک به تسریع آن، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ابلاغ شده است.

صدای جنوب:

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مساله جمعیت از جمله مسائلی است که با فوریت در دستور کار نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است و به جهت کمک به تسریع آن، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ابلاغ شده است.

عاطفه سادات مدبرنژاد افزود: جایزه ملی جوانی جمعیت به عنوان نخستین رویداد علمی، فرهنگی و اجتماعی ملی در حوزه جمعیت کشور شناخته می شود.

وی تصریح کرد: ماده ۱۹ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ستاد ملی جمعیت را مکلف می کند تا به منظور اهدای سالانه (جایزه ملی جوانی جمعیت) نسبت به تدوین شاخص های ارزیابی و سنجش به تفکیک بخش های خانواده، رسانه، سازمان های مردم نهاد، دستگاه های اجرایی، شرکت ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اقدام نموده و بر اساس گزارش ارائه شده از نهادهای ذیربط مبنی بر اثربخشی بر رشد ازدواج و فرزندآوری در جامعه مخاطب نسبت به اعطای جایزه ملی جمعیت اقدام نماید.

مدبرنژاد عنوان کرد: در استان ما هم براساس شاخص های ابلاغی ارزیابی در هفت حوزه خانواده، رسانه، سازمان های مردم نهاد، دستگاه های اجرایی، شرکت ها و موسسات خصوصی، مدیران، نخبگان انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: افراد علاقه مند برای شرکت در این رویداد و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دفتر امور زنان و خانواده مراجعه کنند و مستندات خود را به ایمیل دفتر زنان به نشانی daftarzanan.kb@yahoo.com ارسال کنند.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت