پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 اردیبهشت 1402 ساعت 18:02:: شناسه خبر: 134178

نجات گردشگران گرفتار در برف کوه سیاه لنده+تصاویر

با تلاش امدادگران هلال‌احمر لنده خانواده‌های گچسارانی گرفتار در ارتفاعات ۳ هزارمتری کوه سیاه مشرف بر منطقه دیشموک نجات یافتند.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، عیسی محتشم با اشاره به اجرای چندین عملیات امداد و نجات در طی دو روز گذشته در شهرستان لنده گفت: در طی ۲ روز گذشته امدادگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان لنده چندین خانواده گرفتار در برف و حادثه‌دیده را نجات دادند.

وی افزود: در پی تماس تلفنی اداره راهداری شهرستان گچساران با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مبنی بر گرفتار شدن چند خانواده از شهرستان گچساران در ارتفاعات ۳هزار متری کوه سیاه لنده در منطقه کمین گاه مشرف بر دیشموک در شهرستان کهگیلویه در حالی که نیروهای امدادو نجات در منطقه در حال امداد رسانی به چند خانواده بودند در ساعت ۲۳شب گذشته نیز پس از نجات چندین خانواده دوباره به محل ابلاغی اعزام شدند.

رئیس هلال‌احمر شهرستان لنده گفت: باتوجه‌به تأکید مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان نیروهای امداد و نجات به منطقه کمین گاه بعد از کمپ شرکت نفت که بیشترین حجم برف را با بیش از ۲ متر برف داشت اعزام شدند.

وی افزود: گروه‌های امدادی پس از لایه روبی برف و بازگشایی مسیر تردد خودروهای در ساعات ۱ تا ۲ بامداد امروز در سرمای بالای ۵ درجه سانتی‌گراد چندین خانواده گرفتار در برف را با کشیدن خودروها از برف نجات دادند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان لنده گفت: در این عملیات علاوه بر امدادرسانی شرایط بیماران همراه با این خانواده نیز مورد غربالگری قرار گرفت تا از سلامت آنان نیز مطمئن شویم.

گفتنی است در تمام این مراحل امدادی رئیس جمعیت هلال در میدان و از نزدیک با همکاران امدادگر خود و دوشادوش مردم، صحنه امداد را مدیریت کردند.

خبرنگار : Mohammad Riahy

تصاویر تکمیلی 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت