پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 اردیبهشت 1402 ساعت 10:02:: شناسه خبر: 134233

دستگیری سه شکارچی متخلف کبک در استان

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه شکارچی متخلف در حین شکار مناطق حفاظت شده بویراحمد، باشت و گچساران دستگیر شدند.

به گزارش  صدای جنوب  اسلام جاودان خرد افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بویراحمد حین گشت و کنترل منطقه حفاظت شده دنای شرقی یک نفر متخلف را به همراه لاشه ۵ قطعه کبک، یک قبضه سلاح دستگیر و اعمال قانون کردند.
وی یادآور شد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان گچساران نیز با رصد مناطق آزاد موفق شدند متخلفی را که با استفاده از یک قبضه سلاح ۵ قطعه تیهو شکار کرده بود را دستگیر و به همراه آلات مکشوفه به مراجع قضایی معرفی کنند.
جاودان خرد گفت: ماموران یگان حفاظت نمایندگی محیط زیست در شهرستان باشت نیز شب گذشته موفق به دستگیری متخلفی شدند که با استفاده از دام ، یک قطعه کبک شکار کرده بود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ادامه داد: از این متخلفان ، لاشه ۶ قطعه کبک، ۵ قطعه تیهو به همراه دو قبضه اسلحه کشف و ضبط شد.
جاودان خرد با قدردانی از همکاری خوب مراجع قضایی و انتظامی استان با محیط زیست، اضافه کرد: مردمن می‌توانند با تماس رایگان به شماره ۱۵۴۰ گزارش‌های زیست محیطی خود را گزارش دهند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت