پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 اردیبهشت 1402 ساعت 23:02:: شناسه خبر: 134266

برگزاری کارگاه آموزشی ارزشیابی توصیفی با حضور ۲۱۰ معلم در کهگیلویه

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه ضمن تبریک هفته مقام معلم اهمیت جایگاه معلمی را تشریح و گفت:معلمی هنر است و معلمان هنرمند و اگر به معلمی عشق ورزیده شود کیفیت زندگی معلمان بالا خواهد رفت.

صدای جنوب:

کارگاه آموزشی آشنایی با ابزارهای جمع آوری اطلاعات در ارزشیابی کیفی توصیفی، گزارش پیشرفت تحصیلی تربیتی دانش آموزان و نحوه بازخوردنویسی برای آموزگاران مقطع ابتدایی برگزار شد.

فریدون فاطمی زاده مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه ضمن تبریک هفته مقام معلم اهمیت جایگاه معلمی را تشریح و گفت:معلمی هنر است و معلمان هنرمند و اگر به معلمی عشق ورزیده شود کیفیت زندگی معلمان بالا خواهد رفت.

وی اهمیت برگزاری این کارگاه ها را مهم دانست و افزود:کارگاه مهارت آموزی و دانش افزایی در یادگیری اصول اولیه معلمی به شما کمک خواهد کرد و در این کارگاه ها علاوه بر بعد آموزش از تجربیات مدرسان استفاده لازم را ببرید.

فاطمی زاده اظهار داشت:این کارگاه با حضور ۲۱۰ معلم آموزش ابتدایی با سابقه آموزشی یک تا پنج سال در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت برگزار شد.

اسکندر آیمند معاون آموزش ابتدایی کارکرد این کارگاه نیم روزه را تشریح کرد و گفت:معلمان در این کارگاه با روش های اصولی ارزشیابی کیفی، توصیفی و نحوه بازخوردهی آشنا شدند.

آیمند افزود: این دوره با حضور مدرس استانی جناب اقای خوش سرور کارشناس مسئول دوره دوم آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار و برای حاضرین گواهی شرکت درکارگاه و امتیاز کارگاهی در فرم سازماندهی معادل ۸ ساعت ضمن خدمت لحاظ می شود.

 

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت