پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 خرداد 1402 ساعت 00:03:: شناسه خبر: 135267

دست یاری بسیج مهندسین کشاورزی جهت کمک به خودکفایی گوشت قرمز

مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان فاز اول طرح ارتقاء بهره وری و خودکفایی در تولید گوشت قرمز اظهار داشتند که، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مد ظله مبنی بر رشد تولید و امنیت غذایی، سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با سازماندهی فارغ التحصیلان رشته های تخصصی دامپزشکی در قالب اردوهای جهادی و طرح ارتقاء بهره وری اقدام به تشکیل ۱۶ تیم تخصصی به تعداد ۴۸ نفر در سطح استان نمود. 

صدای جنوب:

سرگرد پاسدار ستار غلامی گنجه مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان فاز اول طرح ارتقاء بهره وری و خودکفایی در تولید گوشت قرمز اظهار داشتند که، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مد ظله مبنی بر رشد تولید و امنیت غذایی، سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با سازماندهی فارغ التحصیلان رشته های تخصصی دامپزشکی در قالب اردوهای جهادی و طرح ارتقاء بهره وری اقدام به تشکیل ۱۶ تیم تخصصی به تعداد ۴۸ نفر در سطح استان نمود.

غلامی افزود، با سازماندهی و برنامه ریزی صورت گرفته هر هفته یک اردوی جهادی در سطح استان که مناطق هدف، روستاهای محروم و کم برخوردار هستند برگزار می گردد.

هم چنین در برنامه طرح ارتقاء بهره وری، بیش از ۴۰ روستا با تعداد ۱۲۰۰ دامدار به صورت پایلوت تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند.

غلامی بیان داشتند که از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون در طی این دو ماه تعداد ۸ اردوی جهادی و واکسیناسیون و معاینه رایگان بیش از ۳۰۰۰۰ راس و در طی برنامه ارتقاء بهره وری ۹۰۰۰۰ راس دام سبک و سنگین صورت گرفت.

غلامی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری اداره کل دامپزشکی در تامین اقلام دارویی، خواستار هم افزایی سایر دستگاه های خدمات رسان به منظور پیشبرد هر چه بهتر این طرح ها شدند.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت