پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 خرداد 1402 ساعت 18:03:: شناسه خبر: 135868

استاندار: هفت هزار شغل در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با سفر هیئت دولت و کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگی همچون پالایشگاه، پتروشیمی و منطقه گازی مختار هفت هزار شغل در استان ایجاد می‌شود.

صبح امروز آئین افتتاحیه بازارچه دائمی پارسامان برای فروش محصولات و تولیدات جامعه هدف بهزیستی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی،معاون سیاسی و امنیتی استاندار، مدیرکل بهزیستی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

سید علی احمدزاده روز چهارشنبه در حاشیه این آئین با تبریک میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت، اظهار کرد: نرخ بیکاری استان ۷.۳ درصد است که پایین تر از نرخ متوسط کشوری است و برای نخستین بار در استان محقق شده است.

وی ابراز کرد: این تصور که هر کس معلول باشد و نمی‌توانند در جامعه کاری انجام بدهد، اشتباه است، بسیاری از معلولان ما با اندیشه، فکر و هنرشان در جامعه اثرگذار هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر حمایت از جامعه معلولان و اشتغال آنها تاکید کرد و ادامه داد: دستگاه‌های دولتی سرمایه‌گذاران و خیرانی که در راستای حمایت از معلولان گام بر می‌دارند، را به طور جدی حمایت کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در زمینه اشتغال معلولان ادارات دولتی و بانک‌ها نیز باید همکاری جدی داشته باشند.

احمدزاده از سفر هیئت دولت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در سفر هیئت دولت پروژه‌های بزرگی همچون پالایشگاه، پتروشیمی و منطقه گازی در استان کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسند که با این پروژه‌ها و صنایع وابسته به آنها هفت هزار شغل در استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می‌شود.

وی ابراز کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد برای ورود سرمایه‌گذاران در همه حوزه‌ها مهیا است و در رابطه با کارهای خیر اینچنینی نیز باید همه همکاری کنند و افراد متمکن در استان نیز به سمت کارهای خیر برای توانمندسازی جامعه نیازمند گام بردارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دیدارش با سید پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان کشور، افزود: قرار است علاوه بر ساخت ۲۵۰۰ مسکن برای جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد اقدامات دیگری برای رفع مسکن این قشر از جامعه انجام بدهند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت