پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 تیر 1402 ساعت 19:04:: شناسه خبر: 136969

فراجا برای تحقق امنیت و عدالت و خدمت به مردم در کنار دستگاه قضایی است

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: فراجا برای تحقق امنیت و عدالت و خدمت به مردم در کنار دستگاه قضایی است.

صدای جنوب:

همزمان با هفته گرامیداشت، فرمانده انتظامی شهرستان به همراه جمعی از معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دیدار کردند.

سید محمد موسوی در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضائیه اظهار کرد: شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش از اتفاقات ناگواری بود که انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه افزود: قوه قضاییه از ارکان اصلی و تاثیر گذار در کشور بوده و نقش بی بدلیلی در پاسداشت کرامت انسانی دارد.

 وی بیان کرد: کارکنان قوه قضائیه همواره در تلاش هستند تا عدالت بی‌بدلیل امام علی(ع) محقق شود و برای تحقق آن نیز بسیاری از قضات در این مسیر شهید شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: فراجا برای تحقق امنیت و عدالت و خدمت به مردم در کنار دستگاه قضایی است.

حجت‌الاسلام سعیدی رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه نیز در این دیدار گفت: قوه قضائیه به عنوان حاکم و قاضی رسالت بسیار سنگینی بر دوش دارد چرا که جامعه بدون دستگاه قضا بقا نخواهد داشت.

وی افزود: امنیت و عدالت از حیاتی‌ترین نیازهای هر جامعه محسوب می‌شود و قطعا این مهم با تلاش شبانه‌روزی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی محقق خواهد شد.

سعید کریمی‌زاد، دادستان شهرستان کهگیلویه نیز در این دیدار ضمن سپاسگزاری از اقدامات و زحمات فرماندهی انتظامی شهرستان گفت: فراجا و دستگاه قضایی لازم و ملزوم یکدیگرند و بدون این بازو تامین امنیت امکان‌پذیر نیست.

در پایان این دیدار با اهدای لوح توسط فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از زحمات رییس دادگستری و دادستان شهرستان قدردانی شد.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت