پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 تیر 1402 ساعت 00:04:: شناسه خبر: 137101

اعتراض و تحصن بی سابقه و جالب کارکنان استانداری کهگیلویه وبویراحمد+سخنان استاندار

نیروهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد از وزیر کشور و رییس جمهور خواستند که با بررسی وضعیت معیشتی و شرایط نامطلوب حقوق و دستمزد مجموعه کارکنان وزارت کشور اعم از استانداری ها ، فرمانداری ها و بخشداری ها در راستای بهبود این وضعیت تلاش کنند.

صدای جنوب:

در آستانه سفر رییس جمهور به استان، همکاران و پرسنل استانداری طی یک حرکت بی سابقه در اعتراض به پایین بودن حقوق و دستمزد و عدم اعمال فوق العاده خاص علاوه بر تجمع در محوطه استانداری ، سفره خالی پهن کردند.

به گزارش صدای  جنوب ،نیروهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد از وزیر کشور و رییس جمهور خواستند که با بررسی وضعیت معیشتی و شرایط نامطلوب حقوق و دستمزد مجموعه کارکنان وزارت کشور اعم از استانداری ها ، فرمانداری ها و بخشداری ها در راستای بهبود این وضعیت تلاش کنند.

 

استاندار با حضور در جمع معترضین و تجمع کنندگان قول مساعد داد که مشکلات معیشتی و رفاهی کارکنان را هم در نشست استانداران با وزیر کشور و هم با مجموعه هیأت دولت مطرح و پیگیری کند.

احمد زاده افزود: در چند مرحله هم استانداران و هم وزیر کشور با رایزنی با مجلس شورای اسلامی و سازمان امور اداری و استخدامی پیگیر مطالبات کارکنان این وزارتخانه و استانداری ها و فرمانداری ها بودند و پیگیری های زیادی در این خصوص انجام شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت