پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 تیر 1402 ساعت 19:04:: شناسه خبر: 137567

قدردانی سرپرست شهرداری دهدشت از مجموعه اداره امور مالیاتی/تقوی:خدمات رسانی شهرداری ها مدیون تلاش وحمایت امور مالیاتی است

سرپرست شهرداری دهدشت در دیدار با فرخان مدیرکل امور مالیاتی هفته فرهنگ مالیاتی را تبریک گفت واز تلاش های مجموعه اداره کل امور مالیاتی و حمایت از شهرداری ها در زمینه پرداخت از محل عوارض ارزش افزوده تقدیر کرد.

صدای جنوب:

سید آیت تقوی سرپرست شهرداری دهدشت در دیدار با فرخان مدیرکل امور مالیاتی هفته فرهنگ مالیاتی را تبریک گفت واز تلاش های مجموعه اداره کل امور مالیاتی و حمایت از شهرداری ها در زمینه پرداخت از محل عوارض ارزش افزوده تقدیر کرد.

وی بیان کرد فعالیت خدمات رسانی شهرداری ها مدیون تلاش وحمایت مجموعه امور مالیاتی است و این تلاش مدیرکل وکارکنان امور مالیاتی ستودنی است.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت ماموران مالیاتی همواره فعالیت جهادی موثری را دارند و ازطرفی مکلف به تکریم حقوق مودیان هستند و درعین حال مقید به رعایت قانون وعدالت محوری خواهند بود .

وی تصریح کرد: استفاده درست از محل درآمدهای مالیاتی یک ضرورت انکارناپذیر برای شهرداری ها دهیاری است.

سیدعلی حیدافراز رئیس،امور مالیاتی کهگیلویه نیز گفت آنچه که ادارات امور مالیاتی برعهده دارند تکلیفی است که عموم جامعه ازآن بهره مند هستند و تلاش مضاعفی را برای کارکنان امور مالیاتی به همراه دارد.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت