پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 تیر 1402 ساعت 14:04:: شناسه خبر: 137598

خبر خوب/«نه بزرگ» بانوان دهدشتی به کشف حجاب

این روزها که دشمنان سعی در تشویق نوجوانان و جوانان برای کشف حجاب می کنند بانوان کهگیلویه ای بر حجاب این گوهر ارزشمند خویش پافشاری می نمایند.

صدای جنوب؛

پس از اغتشاشات پاییز سال گذشته وناکامی دشمن ،مناسفانه برخی از نوجوانان وجوانان در میدان دشمن بازی کردند و در خیابان های برخی شهرها به اقدامات ناهنجاری دست زدند و به اصطلاح کشف حجاب کردند.

گزارش میدانی خبرنگار صدای جنوب از شهرستان کهگیلویه حاکی از آنست که خوشبختانه بانوان این شهرستان از شهر دهدشت تا محرومترین روستاها ضمن آگاهی از نقشه شوم دشمنان به کشف حجاب «نه بزرگ» گفتند و در بازی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی وارد نشدند.

این آگاهی وسطح هوشیاری جوانان کهگیلویه ای ریشه در استحکامات خانواده، برنامه های تبیینی و تبلیغی دستگاه های متولی و از همه مهمتر عفت وپاکدامنی آنها دارد.

برهمین اساس، در راستای جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری،امروزهمایش عفاف و حجاب  در میدان امام حسین (ع) دهدشت برگزار شد.
حجت‌الاسلام بهادری رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه در این همایش با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر مختص یک نهاد یا دستگاه اجرایی نیست افزود: اما سازمان تبلیغات اسلامی و سایر نهادها و سازمان ها می‌توانند از ساز و کار داخلی خود از نیروهای خود جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب استفاده کنند.

وی هدف از برگزاری این همایش را نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب و ترویج زندگی عفیفانه در جامعه و مقابله با هجمه های دشمن عنوان کرد.

 

بهادری از خانواده، آموزش و رسانه به عنوان سه عنصر احیا کننده حجاب در جامعه نام برد و گفت: با برنامه ریزی مناسب می‌شود مقابل فضای ولنگار مجازی ایستاد و کمک شایانی به مسئله عفاف و حجاب داشته باشند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه حفظ حجاب و عفاف را یکی ضروریات پیشرفت جامعه دانست و تصریح کرد: بی عفتی و بی حجابی از مهم ترین مصادیق منکر است که جامعه را با بحران های اخلاقی و اجتماعی مواجه می‌کند.  وی از هوشیاری بانوان دهدشتی در مقابل دسیسه دشمنان قدردانی کرد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت